idd wel een pluspunt dat er geen HUD is en dat je kunt horen en zien wanneer je bokser het moeilijk heeft
Er is wel een HUD, alleen kun je die uitzetten...In ieder geval, jammer van de rankings , maar evengoed toch een mooi spel waar ik al een tijdje op zit te wachten...
Zoiets begreep ik ook al. Maar ik zie verder nergens iets staan ofzo. Niet op gamesites en ook niet op sites van bijv. FRS of Dixons. Nou ja, ik wil iig die game graag hebben.
Doe je lekker . Ik ga toch echt voor GR: AW, aangezien deze mij velen malen meer aanspreekt. Al was ik erg geinteresseerd in deze game. Mjah, het budget moet het natuurlijk wel toelaten. Dus ook deze titel ga ik via de Xbazaar ofso proberen te regelen!
Ik ben in de gelukkige staat om allebei de games te kopen, wat ik ook zeker zal doen. Moest ik kiezen dan had FN Round 3 toch ff moeten wachten haha..... Maar als ik niet hoef te kiezen deze keer Doe maar allebei....
Graw is de afkorting, van Ghost Recon: Advanced Warfighter . Maar dat is zolang, dus vandaar dat men GR:AW neerzet.
Ohhjaaa THX btw.. Ga maar voor Fight night denk ik toch, en als ik daar mee uitgespeelt ben kijk ik wel effe wat ik nog meer voor keus ik heb
Als het goed is wel! Althans, dat geloof ik. Je creeërt heel je eigen personage waarmee je zeg maar een cariere begint. Een Boks Cariere wel te vestaan. Ik hoop dat je met je eigen Boxser straks op Live kan gaan, zoals bij Top Spin het geval is. Dus heel je personage trainen, en er uiteindelijk online mee gaan tegen andere mensen!
Ik wou eerst even zegen dat ik deze game echt zeer vet vind. Ik speel de demo nou en ik twijfel of ik hem ga kopen. Ik heb ooit ergens vaag vernomen dat hij niet over live gespeeld kan worden(Denk ik). Maar dat zou me juist het vetst luiken, je eigen karakter top krijgen dan online games gaan spelen. Competitie mode, dat je eigen tournoois kan maken en dat EA zelf ook tournooien gaat maken, dat je 5 euro moet beuren om te spelen maar wel 1000 euro kan winnen. Kijk dat lijkt me nou vet
Fight Night Round 3 video review: KLIK Je moet wel (gratis) gerigistreerd zijn. Eindcijfer 8.3 De text review kunje hierzo vinden.
twijfel nog of ik deze game moet halen . de demo is zeker vet ( wel wat foutjes ) wacht nog wel af wat ze op www.gamerankings.com .