Hmmz,, zo maar even een review zoeken, wil toch wel graag weten hoe diep het maken van je Character gaat, en of je nou wel of niet online kan.. Online maakt me op dit moment niet zo gek veel uit (geen live nog) maar het is wel een leuke extra.. Gameplay zat wel goed in de demo, dus als het nog even wat beter is uitgewerkt, denk ik wel dat ik m'n geld daar aan uit ga geven.
Demo is zo gruwelijk... en zoals de reviews er nu bij staan, ziet het eruit dat dit een toppertje is... Ga m zeker halen.... met al die andere games op 10 maart eindelijk weer wat relaxte nieuwe games...
Is er misschien ergens een lijstje waar op staat welke slagen je allemaal kan doen met de rechter thumbstick? Ik krijg er namelijk niet zo veel bijzonders uit... (Alleen kan ik die ene slag "Flash KO") En het verdedigen lukt me ook niet echt goed, het enigste wat ik kan is zou maar zeggen naar achter "wegduiken", oftewel hoe verdedig je? (Met welke knopjes)
Dit komt van XBW af en dat is dus te vertrouwen : Releases maart Dag FIFA Street 2 02 Fight Night: Round 3 09 Ghost Recon: Advanced Warfighter 09 NHL 2K6 10 NBA 2k6 10 Burnout: Revenge 16 The Outfit 17 De 9e dus
hele tijd geleden gepost op een ander forum, maar gloof niet datie helemaal acuraat is... miss uit USA?
http://www.game247.nl/scripts/default.asp Deze site heeft hem al in voorraad, vandaag besteld, en dan zie ik wel wanneer het spel in m'n brievenbus valt. Ik hoop wel zo snel mogelijk, want ik kijk wel uit naar een beetje klasse spel voor mijn 360.
Hmm ik snap het niet met dat spel. Op FRS site staat 3 maart, en op bol.com en gchsop staat 9 maart. Naja ik ga morgen wel even langs de FRS. Heb zin in een nieuw spel.
Ik heb het al gezegd in de Demo's thread, maar dit ziet er echt vet uit (die demo dan) speelt ook lekker.
ja geweldige game dit, super grafix en ook nog een super gameplay, alleen sommige games gaan nu alleen maar voor, ik haal deze wel een keer uit de budget bakken.