Als ie er zou zijn zou dat wel op hun site te zien zijn...., maareh... zal ik je wat vertellen........ HIJ KOMT VOLGENDE WEEK!!!!
ff snel gemaakt: naar rechts, naar onder, naar rechts... dit snel doen en je tegenstander zal er van lusten!
jaja de eerste slag (mijn 1ste haymaker)van het gevecht was al direkt raak zo kunnen de gevechten wel heel kort worden.
ja, nou als je het allemaal goed doet wel... ik speelde laatst tegen mijn broer (kan blijkbaar ook met 2 players) en hij ramde me helemaal in mekaar, maar niemand ging knockout, 4e ronde riep mijn moeder hem, dus ik lkkr verder spelen, 7 haymakers tegen zijn hoofd voordat hij trug kwam.... en toen won hij alsnog...
Hmm, da's wel wazig! Klopt niet helemaal . WIe is Wie? Want de Hopkins is wel velen malen sterker dan dat kleine mannetje!
Ik speel toch écht liever tijdens de DEMO met Hopkins... (wanneer ik tegen iemand anders speel) Aangezien je daarmee veel sneller iemand neer mept.
ooh ik niet, ik vind Roy Jones, echt veel fijner, lekker combo's en soms een illegale stoot ertussen gaat nog best snel
Ik krijg met Roy Jones die Hopkins maar niet gevloerd terwijl ik hem toch behoorlijk vaak sla, maarja dan aait ie hem lijkt wel . Met Hopkins vloer ik die ander wel met een paar goede slagen... Iemand tips?
Ik denk toch dat het aan het kwaliteits verschil tussen de twee ligt! De Hopkins slaat gewoon veel harder en kan volgens mij ook heel wat meer incasseren. Echter is die Jones dus wel heel wat sneller, maar gaat veel sneller naar de grond.
wat ik vaak doe met Roy Jones, is vooral veel naar achter leunen en nadat hij net heeft uitgehaalt, op B drukken. dan doet ie een mooie counter, ook veel op het lichaam slaan daar blokt hij niet zoveel, een mooie combo is gewoon om de beurt A, B, A, B enz komt hard aan. en voor de rest veel met het pookje doen die slagen komen ook hard aan. (ja ik doe een combi van het pookje en de buttons)
En welke pookjes slagen doe je dan met Roy Jones? Want bij die Roy Jones komt er vaak weinig bijzonders uit dat pookje .