ja haymakers zijn vaak net te sloom maar komen wel goed uit, vooral als je gebukt bent gewoon beetje met dat pookje wigglen, dan slaat die hard
WOW jones lijkt echt vet veel op de echte! @apoc123 Illegal blows komen naar mijn idee helemaal niet hard aan, net een gewone jab...
Als hij ze op zijn koppie zou krijgen piept ie wel andersss . Mensen die hem al zeker met de release in huis gaan halen?!
zit er ook een online systeem in dit spel(met rankings,...) boksen tegen andere mensen,... dat zou cool zijn...??
Jepss Dit is bevestigd! Vandaar dat ook ik deze game wel interessant vind, aangezien het mij erg tof lijkt om zo tegen andere via Live te spelen. En dan vooral met je eigen ontwikkelde poppetje....
Het zal vast wel gepost zijn maar kan je met je eigen speler ook online? Of kan je geen zelfgemaakte speler maken sowieso? Er zitten toch ook geen rankings in?
Jah ik heb hem al 2 maanden terug gepre-orderd bij GCSHOP! Krijg hem waarsfchijnlijk donderdag met de post!
illegal blow is tog die met de elleboog? die komt op mijn 360 niet hard aan... heb m vaker gebruikt, en 1 op de 5 keer zegt commentator een keertje 'ow how could the reff miss that!' verder niks...
Mocht er geen ranking in de game verwerkt zijn dan is dat in mijn ogen beter. Op deze manier speelt iedereen om een betere speler te worden, puur voor de competitie (voor zover dit mogelijk is in verband met lag), en kom je minder mensen tegen die erop uit zijn om mindere tegenstanders zoeken en op deze manier op een kunstmatige wijze zo hoog mogelijk in de ranking eindigen, die overigens in elk spel twijfelachtig te noemen is (door lag en rank whores).
Jammer, nu speelt weer iedereen voor een nietszeggende ranking, en nietszeggende punten in je profiel. Tsja...
voor sommige zegt het wel iets.. competitief gamen heet dat En als je volwassen genoeg bent, ga je niet op zoek naar veel slechtere spelers, maar ga je knokken tegen gelijke tegenstanders. dát is leuk, dat geeft een kick als je wint