Door de lag is dit niet mogelijk op live! Één seconde delay kan fataal zijn in een beat' em up (en shooters etc). Speel SF 3 Thirdstrike maar eens op live, door de delay zijn bepaalde moves niet te blokken, en is het niet mogelijk om een parry te uit te voeren terwijl dit offline wel lukt (en hard nodig is). Hierdoor is serieuze competitie niet mogelijk op live. Natuurlijk kan je wel een betere speler worden op X-live omdat je situaties leert overwinnen die je niet ziet als je alleen tegen de cpu zal spelen. Maar serieuze competitie? NEE. Het zal in dit spel niet anders zijn, bovendien twijfel ik eraan of deze game wel in competitie verband gespeeld kan worden, maar dat is een ander verhaal!
De scoreboards werken gewoon met rankings die je omhoog kan halen door van tegenstanders te winnen (duh), maar als je zeg maar een lichtgewicht bent en je gaat tegen een zwaargewicht vechten en je wint, krijg je ook meer punten. Dus opzich is het wel een uitdaging om daar dan van te winnen.
Lag kan je niet voorkomen, maar echt fataal zal het in deze game niet zo snel kunnen zijn. Ik denk dat het niet het idee verpest, want als lag goed wordt voorkomen in deze game, op wat voor manier dan ook, wat denk ik wel aan de orde is, zal het online gewoon gaaf zijn. Heeft iemand deze game trouwens al?
Woaah! Had hem vanmiddag gehaald en heb er inmiddels al 7,5 uur opzitten. Wat een vette verslavende game! Hij is echt goed. Hoop dat ik hem kan uitspelen voor 16 Maart want dan is het weer Burnout tijd en daarna Far Cry...weer een mooie maand! Mag ook wel, Feb. was ronduit klote!!
is de volledige game sneller dan de demo van de marketplace? die was echt veel te traag! ik hoop dat de definitieve game sneller is!
Die je kunt downloaden schatje. Nee, de game is niet sneller dan in de demo. Voor mij hoefde dat ook niet. Het is goed zo. Ik ben ook erg blij dat in de uiteindelijke versie dat beven na een knockout niet meer aanwezig is. Gelukkig maar. Erg vette game, maar je zelfgemaakte boksen heeft wel wat minder polygonen dan de reeds bestaande boksers. Nog steeds overweldigend mooi maar dat is toch wel jammer. Maar ja, ik heb ook GR3 sinds gisteren dus deze moet nog ff wachten haha.
gister gehaald en moet zeggen... erg vette game. Ging kijken voor GRAW maar deze stond ook op de lijst!