Snelheid ligt ook aan je character. Ik heb als Basis snelheid,featherweight en veel aan je Speed trainen. Die pop van mij maakt nu echt hele snelle bewegingen en combo's! Te gruwelijk dit spel...echt..ik ben overdonderd
Ja echt wel, superwrede game, gekocht samen met GRAW gisteren maar FN3 heeft nog amper mijn aandacht gehad, maar dat komt wel. Ik heb het wel een paar keer gespeeld en die graphics (en die waren al uber in de demo) zijn echt adembenemend echt, gewoon eng echt, zie die tanden alleen al en gewoon ach...ALLES!
Force feedback Hebben jullie wel force feedback bij fightnigh round 3. Ik bedoel dus vibratie in de controller.
Wat vinden jullie van deze opmerking (Gamespot.com) The Bad: Career mode lacks structure and feels like a series of loosely related matches rather than an ongoing fight to become a champion; single-player fights get repetitive because it feels like you keep facing the same opponent over and over again.
Zo heb je altijd wel een minpuntje.. Ik vind de game erg vet en het niveau online is ook lekker hoog. Top game gewoon!
En je kan dus met je eigen ontwikkelde character op live boxsen tegen anderen personen? Dus zoals bij TOP SPIN het geval is? Verder speelt het dus lekker weg jah? En zitten er dus ook de Mini Games in zoals bij Fight Night Round 2?
Ik vind de achievements die je krijgt in dit spel wel erg hoog.. Zag iemand spelen in mijn friendlist en kreeg 150 punten per achievement..
Jah ik speelde tegen iemand online die gewoon zijn eigen mannetje had. Je hebt ranked en unranked maches.. dus je kan ook ff oefenen. Verder moet je net als bij deel 2 tussen de ronden je mannetje oplappen. De train games zitten er nog in. Vanavond GRAW ook even halen.
Aangezien ik nog geen Live heb, wil ik wel een goede single player career.. hoe zit het daar mee? Zelfde oponent, hebben jullie daar heel veel last van?
ik heb nog niet zoveel gespeeld dat ik dat gemerkt heb. Ik versla de mannetjes wel snel, maar heb deel 1 en 2 ook veel gespeeld. Denk dat het later moeilijker wordt.
Iemand die weet of je online ook met de abxy knop kan slaan?? Je kan nu alleen de analoge stick gebruiken.... MIsschien omdat het anders te makkelijk wordt?
Je hebt een paar controller keuzes. Nummer drie (zo uit mijn hoofd) laat je met de abxy knoppen slaan.
Ik er dan geen beperking in het aantal mogelijke slagen? Mocht dit niet zo zijn dan haal ik de game wellicht ook. Ondanks dat ik de game wat aan de trage kant vind, is het wel leuk om zo nu en dan online te knokken!
Je hebt wel beperkingen vermoed ik. Met de stick kan je je vuist even naar achter houden tot de tegenstander op de juiste plek staat om hem goed op zijn kop te beuken. Weet niet of je stoten kan uitstellen met de knoppen. Moet eingelijk zeggen dat de handling met de stick me goed bevalt. De demo speelde ik met de knoppen, maar het wertk veel beter met de stick. Meer controle, meer kracht en finesse.
Bedankt voor je reactie! Ik vraag me wel af of zo'n analoge besturing geen problemen oplevert in hectische gelijkwaardig opgaande wedstrijden (online). Het lijkt me dan wat lastiger om exact de juiste richtingen aan te geven op die manier, je haalt combinaties wellicht sneller door elkaar, of drukt per ongeluk net even een iets andere kant op. Maar goed, dit zal een kwestie van wennen zijn neem ik aan!
Ik ga m morgen halen.... Lijkt me echt relaxt... heb me al ernstug vermaakt met de demo... Heb alleen met dergelijke spellen altijd het gevoel dat ik de knopjes zo hard mogelijk moet indrukken.... Wordt dus pijn an de fingers.....