1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe selecteer je je eigen gemaakte poppetje online? En waarom zie ik een amerikaanse vlag achter mijn gamertag in de lobby's ipv de nederlandse? Kun je dat ook ergens instellen?

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het creeeren van je eigen speler gedaan? Wat kan je precies instellen?
    Kan je gewoon kiezen uit 100 verschillende poppetjes? Of kan ik zelf de vorm van het gezicht, lichaam en haar kiezen? En kan ik hem zo d.m.v. 1001 verschillende soort finetunings uniek maken?

Ik ben hier erg benieuwd naar en dit bepaald misschien wel of ik de game ga kopen! (Ondanks dat het voor de meesten waarschijnlijk geen drol uit maakt of dit uberhaupt kan...)

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan echt alles doen, haar in alle soorten.
    Neus in welke vorm en welke groten. Wil je een breed hoofd of een dun hoofd.
    Je kan je kin naar voren zetten, je kan álles veranderen.

4. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst een poppetje maken bij het menu "Create a Champ". Dan ga je online, en als je een online game start, en iemand uitnodigt, kun je je eigen creatie selecteren. Je kan niet met je creatie die je gebruikt voor de " Career mode " online, of je moet hem eerst retireren.

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh das dan wel echt vet, dan kan je jezelf technisch gezien bijna helemaal namaken! Dat is wel dikke schijt om het zo maar eens te zeggen!

6. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok dan snap ik het!

P.S. Ik wil het kapsle BUZZ gebruiken amar elke keer wanneer ik het selecteer en ook opsla ben ik toch in de ring BALD!
    Ga ik terug naar EDIT boxer staat hij wel gewoon op BUZZ maar je ziet een kaal hoofd!!!!

Als je vervolgens weer ff naar rechts en na links gaat bij kasel keuze menu heb je wel gewoon weer BUZZ zoals die hoort uit te zien. Maar zodra je weer gaat vechten herhaalt het probleem zich weer!

Iemand anders dit opgevallen?

7. Link Static

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is een bekende bug .En dat van die vlag zou ik ook wel willen weten..En, als je een poppetje maakt, kun je alleen kiezen uit Amerikanen, of Duitsers of Engelsen...Jammer dat Nederland zo slecht vertegenwoordigd is in games..

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat terwijl er recentelijk toch ook een aantal Nederlandse wereldkampioenen in het boksen zijn (geweest).

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Als ik er mee Live ga, hoe stel ik dan in dat ik met configuratie 3 kan spelen. Dus met de Y, A, B en X knop kan slaan ?

10. Link Static

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je naar het Main Menu gaan ( online) , en dan staat er helemaal onderin zoiets als " My EA Sports bla bla " . Daar kun je configuraties instellen.

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Thank voor de help_O_

12. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Fight Night is absoluut een toppertje... ik heb gevechten gehad die ik net op het nippertje won echt een klasse spel..

de achievements heb ik bijna allemaal... en als ik die allemaal gehaald heb begin ik gewoon weer opnieuw :p

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie? Nu kopen in de winkel voor een eurotje of 59 of hem bestellen op gcshop voor 55 + 2 euro verzendskosten en een dag wachten?

Muwha, meteen halen natuurlijk :p Domme vraag eigenlijk :p Voor die 2 euro ga ik niet zitten wachten!

Edit:
    Sterker nog hij was 58.50 en bij de GCShop 57.50 + 2.00 verzendskosten, ben zelfs nog goedkoper uit! :) Nu even lekker beuken!

14. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gcshop zijn ze meestal goedkoper als je besteld VOOR de release. Erna worden ze enkele euro's duurder!

15. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dynabyte krijg je gewoon 10% korting, is dus iets van 6,50 ofzo.

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik een lage stoot plaats?
    Ik probeer te oefenen op zo'n grote zak, maar ik krijg alleen de hoge punches voor elkaar, als de kruisjes onder op de zak staan, dan doe ik het telkens verkeerd :{ En de uppercut is niet goed, dan krijg ik ook een fout...

Edit:
    Ik heb het ontdekt! 't Is de linker trigger die ingedrukt moet houden!

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik zie net op gammo dat de bugs van door elkaar heenslaan er nog steeds in zit (net als in de demo!0 Beetje jammer. Ik ga hem wel een x kopen als hij in de Butget bak ligt

18. Link Static

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat het ergste is...FNR3 is een erg mooi spel, zowel of-als online. Ok, ofline, de Career Mode is mischien een beetje van 'tzelfde, maar dat is toch boksen ? En, Online is toch wel erg intens in FNR3 ! Voor mij is FNR3 precies wat ik ervan had verwacht , en meer ! kortom, FNR3 is waar voor zijn geld !_O_

19. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    best grappig, het viel me eigenlijk nooit op dat de handschoenen door elkaar konden gaan, totdat ik gisteren naar gammo keek. zie je toch wel weer dat het totaal niks zegt, omdat het spel zelf gewoon te intens is en je je gewoon goed in inleeft. onthou dat geeneen spel perfect is en als ik fight night r3 een punt moest geven dan was het altijd hoger dan n 9. als iemand twijfelt of ie dit spel moet halen dan zeg ik, haal m vandaag, want je krijgt er geen spijt van

20. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    Yes ga het spel ook halen ,ben erg benieuwd:9

Deel Deze Pagina