"Create Rivalries - Establish intense rivalries of your own by intimidating opponents before the big fight with heated press conferences, trash talkin', and fights at weigh-ins."
waar kan ik dit onderdeel vinden? (ummm, weet niet of dit in de manual staat? zit me ineens te bedenken dat ik die helemaal niet gelezen heb nog )
klopt het dat als een scheidsrechter ingrijpt, de wedstrijd wel heel abrupt beeindigd wordt... je bent eigenlijk midden in het gevecht, en ineens loop je juichend door de ring, en zegt de commentator iets van dat het wel genoeg geweest is, puntenoverzicht verschijnt in beeld en meteen klaar? kvon dit een beetje suf...
het boksen zelf is echt magistraal, vooral die classic matches zijn briljant, maar het gedoe eromheen vind ik wat magertjes uitgewerkt, dat trainen is niet zoveel nieuws tov vorige delen... misschien vind ik dat al wel beter worden, als ik weet hoe ik zo'n persconferentie kan beginnen, maar waar moet ik dat zoeken?
10+ voor de boksgameplay (is toch waar het om gaat in een boksgame ) voor de andere toevoegingen geef ik een mager 6je... beetje lange laadtijden voor een trainingsoefening, en wat weinig liedjes... had wel leuk geweest als je een liedje van de harde schijf kon linken aan je bokser, zodat deze steeds gedraaid werd wanneer je opkomt voor een match...
Laatst bewerkt: 13 mrt 2006