1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doen ik ga er zo eindelijk mee beginnnen.. zometeen ff mijn GOLD pakketje halen nog en dan zijn we er helemaal klaar vooooooooorrrrr.... !!! ZIe jullie daar, moet nog wel ff oefenen..:)

2. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zeker ze geld waard ja.. Zit nu al 2 dagen offline te spelen, en bevalt me erg goed..:9
    Heb dus online nog niet gespeeld, en ik denk dat dat heel heftig kan worden als je een ander K.O slaat!8)

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren tegen een vriend online FN3 gespeeld. Ik heb alle eerdere delen tot op het bot uitgespeeld, en deze ook. Voor het eerste speelde ik online gisteren, omdat ik bang was dat de lag het onmogelijk zou maken. Niet dus, het was heerlijk. Het liep als een trein, de wedstrijden zijn zoveel leuker dan tegen de CPU.

Wat wel raar en jammer was is dat ik alle wedstrijden wist te winnen (9 wedstrijden) en in al die wedstrijden heb ik mijn tegenstander 4x tegen het canvas geslagen. Maar geen wedstrijd heb ik gewonnen d.m.v. een echte knock-out. De refree stopte de wedstrijd in alle gevallen, nadat mijn tegenstander al 3 rondes met 2 ogen rondliep waardoor hij niets meer kon (100% beschadigd aan beide kanten) zien. Normaliter zou de wedstrijd allang gestopt zijn, maar hij bleef maar staan. En bij iedere mogelijkheid om hem knockout te slaan was hij steeds heel snel met mij vast te pakken (met blokken kun je hem wegduwen, maar je zal een keer moeten slaan om het KO te krijgen), dat was wel grappig.

Oh ja, in de eerste wedstrijd online tegen hem ging ik binnen 10 sec. al KO. Gewoon een straight haymaker van Holyfield, en ik lag gestrekt zonder die animatie dat je weet dat je bijna KO gaat. Ik kwam op hem aflopen en hij deed zo'n haymaker met LB en ik ging out. Dat was erg vet, nog niet eerder meegemaakt in FN3. We speelde trouwens gewoon met bestaande boxers en niet met zelfgemaakt boxers. Omdat ik het spel had uitgespeeld en een boxer heb die alles boven de 90% heeft. Dat is niet realistisch en niet leuk.

4. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb mijn zelfgemaakte speler bijna af alleen kan ik 'm niet meer online kiezen!!!!!!!!!!!
    EErst wel daarna niet meer...
    Volgens mij heb ik geen opties veranderd?!
    En ja ik kies mij career online.
    WIe kan mij helpen?HOpelijk is het geen bug

5. RudeRob

RudeRob Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de demo zo vaak gespeeld dus ik heb 'm gisteren ook maar gekocht. Ben nu maar gelijk met total punch control gaan spelen ipv met abxy, dat is toch wel veel moeilijker. Heb nog niet online gespeeld, iets meer oefenen nog. Dus als jullie nog iemand in elkaar willen beuken...voeg me maar toe.

6. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    Nou had nog een tegoed bon,dus heb hem ook maar gehaald.In een woord een Geweldig spel,maar ohh wat vind ik het moeilijk met die besturing om verschillende punches uit te delen zeg dammm.Dus dat word flink oefenen het weekend haha

7. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrepen heb kun je alleen een zelfgemaakt poppetje online gebruiken als je hem met Create A Champ maakt.

Poppetjes die je in Career mode gemaakt hebt kun je niet online gebruiken tenzij je ze weer laat retiren

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens online kom ik alleen maar van die scheldende stink amerikanen tegen, wie heeft dit spel zodat we een beetje gamertags kunnen toevoegen en vechten tegen nederlanders?

Je kan mij ervoor natuurlijk altijd adden :).

9. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA voeg mij maar toe voor online te spelen tegen een Nederland Gamertag: ThaBEN

(Ben dit weekend waarschijnlijk niet online)

10. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Mij mag je ook toevoegen FLIPKOP

11. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij ook, maar ga m vandaag pas voor het eerst spelen... dus na training zie je mij ook online :)

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    anders mij wel : SvenHC ...... eerst carreer uitspelen en dan online :)

Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Potverdorie! Een super vet, maar oh zo moeilijk spel hor. Ik ben 20 jaar pc games gewend en ik heb dan nu ongeveer een jaar de oude XBox en sinds november de 360, maar dat is toch even andere koek hoor!
    Die controller moet je bij Fight Night ECHT ten volle benutten! linker thumb rechter thumb, linker en rechter trigger en buttons oi vee!

En ik won alle career wedstrijden binnen 2e ronde K.O. tot 10 wedstrijden, toen werd ik van het een op het andere moment echt zo hard gevloerd :{ Toen moest ik opeens echt heel tactisch gaan knokken! En ik heb soms moeite om als je de tegenstander aan het wankelen hebt, om hem echt af te maken, dat lukt niet altijd...

Voor de rest, mega vet!

14. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, heb ik ook...in het begin van de career mode ging het allemaal vrij gemakkelijk, maar nu moet ik toch echt een beetje tactischer spelen...Ik moet nu tegen O'Brain , maar da's echt geen makkelijke jongen ! :+

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    is de singleplayer lang genoeg om me een behoorlijk tijdje tevreden te houden, of wordt toch het meeste speelplezier uit de Live optie gehaald (k heb alleen een silver abbo :'-()

16. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo echt een vet spel zeg.. alleen die total punch control is wel ff lastig om onder de knie te krijgen...

vraagje... hoeveel ronden heb jullie ingesteld staan? gewoon 12 of wat minder....?

17. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe! :D

18. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat singleplay gauw veel van hetzelfde wordt, maar wat wil je ook met boksen...De Career Mode is erg leuk, maar als je dat 1 of 2 keer hebt gedaan, heb je het met singleplay wel gehad...Online is waar het echte werk begint met FNR3 !

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Het is dus heerlijk uitgewerkt online jah?
    Het is gewoon mogelijk om simpel een lobby te joinen, waarna je ZONDER LAG tegen een andere mensenlijke tegenstander gaat Boxen?

En kan je ondertussen ook gewoon tegen elkaar blijven praten?

20. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    "Create Rivalries - Establish intense rivalries of your own by intimidating opponents before the big fight with heated press conferences, trash talkin', and fights at weigh-ins."
    waar kan ik dit onderdeel vinden? (ummm, weet niet of dit in de manual staat? zit me ineens te bedenken dat ik die helemaal niet gelezen heb nog :eek:)

klopt het dat als een scheidsrechter ingrijpt, de wedstrijd wel heel abrupt beeindigd wordt... je bent eigenlijk midden in het gevecht, en ineens loop je juichend door de ring, en zegt de commentator iets van dat het wel genoeg geweest is, puntenoverzicht verschijnt in beeld en meteen klaar? kvon dit een beetje suf...

het boksen zelf is echt magistraal, vooral die classic matches zijn briljant, maar het gedoe eromheen vind ik wat magertjes uitgewerkt, dat trainen is niet zoveel nieuws tov vorige delen... misschien vind ik dat al wel beter worden, als ik weet hoe ik zo'n persconferentie kan beginnen, maar waar moet ik dat zoeken?

10+ voor de boksgameplay (is toch waar het om gaat in een boksgame :) ) voor de andere toevoegingen geef ik een mager 6je... beetje lange laadtijden voor een trainingsoefening, en wat weinig liedjes... had wel leuk geweest als je een liedje van de harde schijf kon linken aan je bokser, zodat deze steeds gedraaid werd wanneer je opkomt voor een match...

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006

Deel Deze Pagina