1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen die deel 2 gespeeld ebben weten dat je daar normaal na elke ronde de Cuttman mini game had.
    Daairn moest je de zwellingen en bloedingen in je gezicht zover mogelijk proberen weg te werken.
    Ook als je neergeslagen werd zag je 3 beelden door elkaar en moest je met behulp van de 2 analoge sticks dit tot 1 centraal beeld proberen te maken en dan pas stond je bokser op. Op de demo staat die vanzelf op (of niet) zonder invloe van de speler.

Deze 2 mini games vind je niet in de demo terug.
    Weet iemand of dit wel in de uiteindelijke versie komt te zitten?

2. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deel 1 gehad en me wel mee vermaakt.maar in het heden daagse boksen wordt wel veel geclinch maar dat zie ik nog steeds niet terug in de game zou wel goed zijn voor het realisme heb de demo nog niet gespeeld maar hoe vernieuwend kan het zijn dan alleen betere graphics

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zou het niet weten.
    Al denk ik wel, dat er zo iets gaat onstaan. Het is ook nog maar een DEMO waar nog heel wat foutjes in zitten.

Deze DEMO bevalt mij in elk geval erg goed joh!! :p
    Houd er wel van, dat er geen tekentjes en namen en levensbalken en tijden in je scherm staan.
    Het is nu zwaar realitisch. Op heel wat schoonheids foutjes na. Maar daarvoor is het een demo.

Ook speelt het al lekker weg vind ik. Alleen k*t dat iemand pas standaard na 5 keer naar de grond te zijn geslagen echt Knock-Out gaat.
    Ik hoop dat dat wel veranderd. En dan het niet constant na 5 keer op de grond te hebben gelegen is.

Ook die MINI games Die BlueEyedNigga opnoemt, waren in deeltje 2 (bij vriend niet erg intensief gespeeld) wel tof.

In elk geval vond ik het niet de moeite waard op hem te halen.
    Maar dit deel vind ik erg lekker weg spelen en wil ik wel in de gaten houden, aangezien het ook zwaar realistisch overkomt.

Al heb ik het gevoel, dat in deze DEMO die kerel in de Blauwe ring (hopkins?) veel sterker is :p.

4. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die Hopkins is cker sterker. Ik heb een keer geprobeerd met die andere te spelen en die is veel te traag, ik won niet zo makkelijk met hem

5. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0

Ik denk dat het gewoon aan jou manier van spelen ligt ofzo want ik krijg m ook wel eens knockout als ie pas 3 keer is neergegaan.
    Overigens hoop ik wel dat er wat meer variatie in de stoten mogelijk is in de uiteindelijke versie en dat je wat snellere combo's kunt maken, als dat zo is dan koop ik m zeker

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, wel vreemd dan :p.
    Want maakt niet uit, met welke boxer van de twee ik speel.
    Als er eentje voor de 5e keer naar de grond gaat, dan blijft hij ook liggen.
    Niet eerder en ook niet later.

Vind het dan nogal vreemde toeval.
    In elk geval moet er idd nog heel wat opgepoest worden. Maar over 2 weken komt hij toch al uit ofzo?

En zit er zeker een LIve Functie in?

7. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat gepland voor februari dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
    Volgens mij zit er wel een live functie in maar ik ga wel ff zoeken

Edit: Er is idd een online multiplay, maar een releasedatum heb ik nog niet gevonden

Edit 2: Op de site van EA staat dat alle versies in februari in de winkels liggen. Verder kan ik nergens een releasedate vinden

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Had hem ff gedownload vandaag de demo. Vind het persoonlijk nix aan zulke vecht spellen maar damn, wat is dit een sloom spel met slaan enzo. Alles loopt in matrix styl 8). De grafics zien er wel super uit maar hoe ze slaan vond ik echt een lachertje.

9. Aligator NL

Aligator NL Guest

heb de demo net gespeeld en damn wat gruwelijk mooi!! _O_

Alleen het grappige was toen mijn broer erbij was vroegen hij en ik ons af wanneer de game begint want we dachten dat het een filmpje was maar nee hoor het was ingame en ik kon slagen uitdelen :)

Desondanks dat het gruwelijk uitzag blijf ik van mening dat boksen niet mijn ding is en dat ik de game ook niet zal halen

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Of je bekijkt mijn 1ste post en ziet dat die op 14 februari uitkomt.

11. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry man, ik wist niet dat je kwaad werd

12. Aligator NL

Aligator NL Guest

@Wessiej
    ja goed zo, in Amerika komt ie dan uit ;)

13. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Boksen is vrij realistisch imho....boks zelf wel eens...gaat in het echt ook niet bijster snel ( tis geen doa4 maar daarom niet minder interessant :) )

14. viper24

viper24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat het er wel erg vet uitziet! Alleen zitten er nog hele vage bugs in... de mannetjes hadden bij mij soms geen broek aan.. 8) (was helemaal doorzichtig)

15. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga die demo morgen ff downloaden als ik eindelijk mijn nieuwe TV krijg

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    soms zie ik een hand schoen door de gezichten heen gaan????(sla ik dan te hard!)

17. viper24

viper24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dan sla je te hard... de bedoeling van een boksgame is om elkaar te aaien..:) :) maar goed... die bugs zijn af en toe wel erg vervelend.. maar daar is et een demo voor...

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    :+

Maar die Bugs moeten ze idd wel gauw gaan Fixen. Want zijn soms erg wazig.
    Al met al ziet het geheel er al aardig goed uit.

Over dat te hard slaan.
    Het is wel zo, dat als je echt knalt op iemand zijn gezicht, je in die herhaling echt die handschoen in ziet deuken.

Meaby dat je dat ziet Appie? :p

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik heb gelezen dat de game al op 14 februari in de winkel ligt, dan hebben ze wel niet meer veel tijd om aanpassingen te doen...

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Het is in elk geval de Amerikaanse release.
    Maar idd.
    Veel tijd is er niet meer, om alle bugs te Fixen.

Ik denk (hoop voor EA) dat deze DEMO gewoon zelf wat ouder is. Anders gaat het idd lastig worden.

Deel Deze Pagina