1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik dan nog wel met mn gamertag aangemeld op Live?

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry heb het zelf niet geprobeerd. Maar dat is denk ik wel het geval. Probeer het en post je ervaringen hier ;).

Wat niet kan is met je actieve career mannejte live opgaan. Dan moet je hem eerst retiren.

3. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    aight... ik had hem van de week gehuurd, echt een bruut spel.. alleen wel kort ik had hem zondag middag uit in een paar uur, naja 1000 puntjes wel erbij natuurlijk... wel mooi ik had die mohammed ali iets van 4 keer als tegenstander en elke keer KO voor mij :), de enige die mij steeds KO sloeg was die Frezier ofso.. uiteindelijk eindigde ik de career met iets van : 30 wins (alle 30 KO of TKO)-3 losses - 0 tied, ik heb dus ook niet één pot tot het einde gespeeld... eerst ook btw begonnen op easy maar later toch maar naar normal en nog later (bij de eerste keer dat ik FNF fight deed) op hard gezet, dat is vet handig om je skills te trainen en anders bak je er op live niks van.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Yep, het kan _O_ In je alleerste inlog scherm kun je verschillende saves (carrieres) kiezen als je er meer hebt aangemaakt.

5. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de poppetjes die je maakt bij Create a champ niet opslaan?

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gvd de hele career mode van voor naar achter uitgespeeld, 60 wedstrijden gedaan 58 gewonnen.
    1 Daarvan, was eentje een wedstrijd gesponsord door Dodge, die heb ik verloren. Nu heb ik die achievement dus niet :mad: Kan ik dus een nieuwe career starten!

Wel belachelijk dat elk toernooi ieder jaar gehouden wordt, maar het Dodge toernooi maar 1x! Leuk hor...

Voor de rest, een brute game!

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    HuH?
    En dan moet je een héle carriere overnieuw doen?!
    Da's wel vreemd....

Klinkt niet logisch in elk geval, dat als je die ene wedstrijd verliest, je gelijk die achievement niet meer kan halen.

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heel stom. Ik heb hem ook echt serieus opnieuw moeten spelen, die carriere en ik heb hem net gehaald, dus mijn Fight Night score staat nu ook netjes op 1000 :) Maar inderdaad erg raar dat je maar 1x de kans krijgt om die wedstrijd te winnen!

9. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het iemand al gelukt om de poppetjes die je bij de mode: CREATE CHAMP maakt op te kunnen slaan?

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dus jij hebt met een zelfgemaakte bokser de hele carriére uitgespeeld zonder 1 keer te verliezen?
    Ik ga me de game misschien binnekort ook kopen, dus dan weet ik op voorhand dat ik geen één match mag verliezen...:)

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Idd :p.
    Als je dan achter staat, kan je dus net zo goed afsluiten?

Beetje vreemde gang van zaken bij dit spel.
    Achjah, het lijkt mij in elk geval zwaar vet op dit op Xbox Live te doen!

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ehhh....ja. Dat is me al gelukt.

13. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dit dan?

Ik maak een poppetje en vecht er dan mee maar als ik de volgende keer dat spel wil spelen zijn die poppetjes weg. Ik vind ook nergens een optie waar je kunt saven voor die poppetjes!

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    je moet in de SP het autosave uitzetten, na elke gewonnen wedstrijd sla je op, en als je een achievement wedstrijd verliest kan je nog even overnieuw, ik had hetzelfde als die gast boven me maar dan met de Burger King, nu heb ik wel alle 1000 puntjes

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou weet je wat het is, op 3 wedstrijden na, worden alle boksevenementen herhaald, dus je moet alleen die 3 winnen. De wedstrijd die ik in m'n eerste carriere mannetje had verloren, was gelukkig de 8e wedstrijd ofzo, dus ik hoefde maar 8 wedstrijden te spelen om deze achievement alsnog te halen. En aangezien ik de tegenstanders allen binnen 1 minuut weet te vellen, had ik dat binnen een uurtje gedaan!

(HINT: Wacht tot de computer een low-punch doet, block deze zodat de tegenstander niks kan doen, doe dan een zware knockout punch (Met de klok: haal je rechter thumbstick eerst naar 3 uur, haal hem via die buitenkant met de klok mee naar 7 uur en vervolgens tegen de klok in weer naar 3 uur). Je tegenstander is dan meteen in slome modus en dan is het even afmaken met een welgemikte stoot in z'n zij of op z'n hoofd. Doe dit 2x en je wint de match!)

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    he dat laatste wat je zegt sla je dan met je linker of rechter arm?

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Speelt iedereen met de normale controller configuratie?

Gistern gaf een Amerikaan me een tip om te switchen naar de 3e configuratie omdat je dan sneller combo's kunt plaatsen (met de druk toetsen "jabs" plaatsen e.d.)
    Hij deed het voor in de ring en inderdaad, je bent hier veel sneller mee dan met de normale configuratie (ik ga dit zelf ook doen vanaf donderdag als ik weer twat tijd heb om te gamen :'-( )

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan sla je met de rechter arm! Maar ja, als jij met de linker arm wil meppen kan dat natuurlijk ook, is maar wat je zelf prettig vind. Het punt is dat je gewoon een dikke knock out punch geeft op het moment dat je tegenstander geblockt is.

EN

voor iedereen en @Xwon:

Ik speel ook op Configuratie 3. Dan is de rechter trigger button (niet de trigger, maar de button dus) een simpele maar harde haymaker. Als je je tegenstander geblockt heb, kan je met 1 snel klikje een flinke klap uitdelen. Doe dit een paar keer en je tegenstander heeft het flink zwaar.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ken de move jah.
    Flik dit namelijk ook altijd bij de DEMO tegen mijn tegenstander :)!
    Verrasend dat er meerdere zijn die op Config. 3 spelen.

Volgens mij stond hij tijdens de DEMO erop, en nu ben ik er ook aan gewend geraakt.

20. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    eeh, hij doet dit toch automatisch? je kent boksers in "create a champ" toe aan je profiel... elke aanpassing wordt opgeslagen... als je next time weer opstart met dat profiel, moeten je boksers er ook weer zijn om te editen!

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006

Deel Deze Pagina