Klopt, de Demo gebruikte ook Config 3, werkt mijn inziens gewoon het beste, maar goed, heeft ook een hoop met wat je gewend bent te maken natuurlijk.
misschien is het een idee, om elkaar ff toe te voegen op live ! zodat we tegen elkaar kunnen spelen ! krijg hem als het goed is vandaag binnen, en kan niet meer wachten
Ja 't is gewoon echt een vette game! Ik heb gisteren zo gelachen met een maat van me! We hadden zulke ONTZETTEND lelijke mannetjes gemaakt! Wat een GENOT om ze helemaal in puin te meppen zeg! Heerlijk! Als je iemand niet aardig vind, maak hem dan na in Create a Champ, geef hem geen skills mee en ga dan lekker op hem in meppen! Heerlijk!
Hee met betrekking tot de achievements.... Krijg je die alleen op de moeilijkste moeilijkheidgraad (Easy, Medium, Hard)? En welke config gebruiken jullie? 3... die van de demo? want ik gebruik nu de standaard waar je alles met het stikje doet...
Dit viel me gisteren pas op: Als je een technische knockout krijgt of een diskwalificatie is het gevecht gewoon ineens afgelopen! Geen cut-scene, geen herhaling, niks. Score blad en klaar. Dat is toch wel heel slecht afgewerkt zeg. Verder een te gek spel. Ik gebruik ook config 3 trouwens.
Ik heb em ook sinds gister en vind het echt een goed spel. Alleen heb ik het idee dat de moeilijkheidsgraad wat laag ligt, ik heb tot nu toe al mijn potjes op hard gewonnen met KO. Zit nu in de professional league als ik het goed heb. Enig idee of dit nog wat moeilijker wordt?? En idd iemand die mij wil uitdagen kan me uiteraard toevoegen bij Live!
Volgens mij ben ik dan de enige die vet slecht is in dit spel ? Ik kon op easy nog niet eens winnen in de finale van de burger king cup doe ik iets verkeerd ofzo ! ? Profs spreek mij toe !
Mensen die mij willen uitdagen mogen me ook toevoegen. Ik heb nog niet zoveel gespeeld maar kan het wel aardig en ik heb een goede verbinding.
best wat afwachtend beginnen en leunen als hij gaat slaan en dan counteren ofwel doe je zo... beetje faken.... block je hoofd, zal ie automatisch naar het lichaam gaan slaan en dan block je die af en counter je en ook het maximum uit je training halen, zeker niet autotraining doen
ik wil het spel ook gaan kopen. maar ik heb wat vragen, waarop ik hoop dat jullie antwoord geven Is er lag online? Kun je met je eigen gemaakte mannetje online? Is er een ranking online?
Ik snap die eerste training niet , op staand poppetje slaan. Klinkt dom maar weet zo niet meer hoe die training heet. Aangezien die wel belangerijk is voor training , Die andere trainingen zijn redelijk makkelijk en daar haal ik het maximale uit ten minste ik probeer dat. Bij de eerste lukt me het gewoon niet , Moet ik linksonder slaan maar lukt me gewoon niet , Kan iemand me dit in kort uitleggen ? Ik gebruik standaard config....
combo dummy training is voor mij ook het moeilijkste, kwestie van onthouden waar ie aangeeft en combo's maken oefenen he om linksonder te slaan moet je de linkertrigger inhouden en jab of hoek slaan gebruik configuration 3
Ja ik gebruik ook config 3. Free punch control is leuk bedacht maar met knoppen kan je veel snellere combo's geven. stick gebruik ik alleen voor die special punches.
Eigenlijk zouden ze die free punch control online moeten verplichten... Speelt een stuk leuker en wat langzamer (realistischer...)
Hm speel eigenlijk alleen met de default, total punch setting. Misschien dat ik die config3 wel eens ga gebruiken voor de trainings mini games, vooral voor dummy training is de default config soms iets te sloom. Maar voor de wedstrijden zelf zou ik het niet gebruiken. Dan kan je imo net zo goed een gemiddelde fighter spelen.
Wel opvallend dat er zoveel met config 3 spelen. Ikzelf heb FN2 uren/dagen/weken aan een stuk zitten spelen op de PS2 met de joysticks (config 1). Nu spreekt het voor zich dat ik FN3 op X360 ging kopen En toen ik gisteren via Live tegen een maat heb zitten spelen heb ik gewoon op mijn doos gekregen omwille van die combo's die hij kon doen. Toen zei die mij dat hij config 3 gebruikt. Ik zit nog steeds met config 1 te spelen. Zijn er hier nog mensen die de joysticks gewoon waren en die nu overgeschakeld zijn naar config 3?
Ok bedankt, Zodra ik het spel weer speel zal ik het veranderen. Ik hoor bij meer mensen dat configuratie 3 beter/makkelijker speelt. Tot nu toe vind ik het inderdaad niet makkelijk om met analoge stick te spelen. Het is niet makkelijk daarom zou ik het wel moeten veranderen want nadat ik die amateur belt had gehaald vond ik het aardig moeilijk. Nou hopen dat het makkelijker gaat.