Hell yeah, alle achievements in fight night gehaald, damn, die laatste was moeilijk(serieus vies moeten vechten om te winnen, holy fuck man! In de 7de ronde ging hij eindelijk daal!) Nu maar met oblivion verder gaan, daar heb ik nog niet zoveel achievements
Ik zweer het je met de full game ga je dan echt veel lol hebben! Ik doe dat ook altijd met vrienden, een gruwelijk lelijk mannetje maken en een hele stoere en dan de lelijke (die natuurlijk 40 kilo lichter is), helemaal in puin rammen! Heerlijk! *)
Voila, mijn eerste HD ervaring was met Fight Night 3. Nu ik mij niet Samsung HD ready toestel heb, moest ik ervan profiteren om paar games te testen. Meest opvallende was FN3. Maar ik heb een vraag voor de mensen die ook onlangs overgeschakeld zijn naar een HD ready toestel. Ik heb zowel is op 480p als op 720p. Wat mij het meest is opgevallen is de snelheid van de game, vond het persoonlijk zelfs TE snel gaan. Is dit normaal? Ben zelf maar nOOb in HD wereld, dus probeer ik beetje bij beetje bij te leren.
Heb het spel nu enkele dagen, zeer mooi en leuk spel. Heb ook even geprobeerd online, maar ben ik toch nog wel een beetje te zwak voor trouwens, die mannen kunnen zeer snel achter elkaar combo's doen, bij mij wil dat nooit lukken ook al duw ik snel achter elkaar, speciale handeling voor nodig ofzo?
Nee het is toch snel achter elkaar op de knoppen drukken en een beetje snelle boxer hebben, ik kon he eerst ook niet maar heb het gister ineens uitgevonde Maar doe het gewoon door heel snel op knoppen te duwen. Het kan ook met pookje dnek ik maar daar ben ik niet goed in...
Ik heb'm dan ook maar gekocht. Same old story, de demo talloze keren gespeeld, en ervan genoten. Ondanks dat ik hem eerst niet wou kopen, als ie dan 2m van je verwijderd ligt in de winkel, was de verleiding te groot. Is er eigenlijk nog veel volk op live te vinden die FNR3 spelen? Want spijtig genoeg hoorde ik van meerdere mensen over laggende EA servers, en erger de onsportieve quit-without-losing-ranking-points bug die constant gebruikt wordt... Ik zal het binnenkort wel (hopelijk niet) ten lijve ondervinden dan, ik kan alvast niet wachten de ring in te stappen met Frazier of Ali.
Ik had ff een vraagje. Ik heb net het Everlast Tournament verloren. Kan ik die nog een keer doen? of moet ik HELEMAAL overnieuw beginnen?
Als het goed is moet je idd weer overnieuw beginnen met het Everlast toernooi. Wat je ook kan doen is snel de X360 uitzetten als je verliest voordat hij overgaat in savegame
Ik heb een vraagje ivm. FN3 . Voor de achievements heb je er een waarbij je een wedstrijd moet winnen gesponserd door Dodge. Nu heb ik die wedstrijd verloren. En is men vraag komen er nog wedstrijde terug namlijk gesponserd door dodge waarbij ik deze achievment kan unlocken of is er maar 1 wedstrij zo?
Lijkt mij dat hij weer terugkomt. Anders zou je als je verliest nooit meer die achievement kunnen halen, en dat kan niet, alle achievements zijn namelijk te halen. Dus hij komt zeker een keer terug.