1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

1. mars15

mars15 Guest

Heb nu ook Fight Night Round 3, ga hem vanavond helemaal uitproberen. Ben erg benieuwd. Leuk dat er ook echte reclame in zit zoals Burger King, kijken of er online nog veel mensen zijn

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb het spel al maanden en nog steeds niet geprobeerd :+

edit: iemand tips voor de careermode?

Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  3. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe voor online te FNR3'en
    Gamertag: ThaBEN

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Komt voor elkaar, echter tips voor de sp?

5. mars15

mars15 Guest

Geweldig spel dat Fight Night Round 3, net me 1e career wedstrijd gewonnen. Ga ik nog veel plezier aan beleven !

6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Veel te makkelijk spel. Liep zo door de careermode heen op Hard met 60 partijen 60 gevochten op KO binnen ronde 1t/m4.

Moet er wel bijzeggen dat ik FNR2 veel heb gespeeld.

Hopelijk in deel 4 weer een betere careermode met een ranking etc.

7. mars15

mars15 Guest

Hoe ben je online dan,

Ik speel de career van Fight Night Round 3 nu op easy :x maar wat een geweldig spel, speel de career zeker nog een keer op hard. De muziek is ook lekker, met een surround set schalkt het lekker door me kamer. Ik won online 1 match niet ranked. Ga eerst heel de career doorspelen en dan online, kan dat met je eigen mannetje ranked ?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Krijg je dan wel gewoon je achievements? (op easy?)

9. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat maakt niet uit. Ik vind het niet zo'n heel vet spel, in 2 dagen had ik alle achievements op normal:confused:. Ik vond het gewoon eentonig worden, maar die graphics zijn echt briljant!

10. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Normal, de moeilijkste tegenstanders zijn vind ik degene die heel snel zijn, zich steeds terugtrekken, jou slagen goed ontwijken en op de juiste momenten counteren. Ik krijg geen vat op die stijl van boksen. Dat is wel realistisch natuurlijk, maar ik ben veel te ongeduldig met afwachten tot het juiste moment, ik wil gewoon meteen keihard rammen. Maar toch, een heel vet spel, alleen jammer dat die verwondingen aan het gezicht toch niet zo veelzijdig blijken te zijn als ik gehoopt had (altijd sneeën en zwellingen op dezelfde plek, ik wil een keer mijn neus breken!).

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Kan geregeld worden;)

12. mars15

mars15 Guest

Heb nu voor het eerst verloren in de career. Ga dit weekend eens uitgebreid online proberen

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Pffff ik vind de careermode behoorlijk onoverzichtelijk..........vandaag maar weer eens proberen. Met een legende spelen levert dezelfde resultaten op toch?

en ik ben benieuwd waar jullie voorkeur ligt, een heavyweight of een lichtgewicht (belt....eehh :+)

14. mars15

mars15 Guest

Best wel overzichtelijk eigenlijk. Je speelt veel oefenwedstrijden ofzo. Ik heb nu 2 wedstrijden gehad en hiermee een archivement gehad :)

online 1x ranked gespeeld en verloren. maar bij het kiezen van een mannetje weet ik niet welke figuren goed zijn

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hem op de normale box gehad. Vond het wel een vet spel maar niet echt moeijlik. Zelf speelde ik als een lightheavyweight.

16. mars15

mars15 Guest

Moet vanavond maar eens weer veel spelen. Had dit weekend niet veel tijd

17. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Career Mode is TE makkelijk je hebt die achievements binnen 1 dag..

18. mars15

mars15 Guest

Heb net de Burger King wedstrijd gewonnen, gelijk veel geld er bij + archievement, Maar heb 1 probleem had in de store een slag gekocht die je slaat door RB te doen. Maar nu gaat die eerst wachten voordat die slaat das echt vet irritant

19. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje jammer dat ze die haymaker zo powerfull hebben gemaakt, ik ziet iemand helemaal weg te boxen er komt 1 keer een haymaker doorheen......... en ja hoor gelijk K.O.

Ook triest dat tegenwoordig iedereen die illegal blow gebruikt bij het k.o. moment. Damn het had wel iets realistischer gemogen van mij part.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hou van een beetje snelheid, welke legende kan ik het beste kiezen?

Deel Deze Pagina