Oh da's raar want bij mij werkt het wel. Je moet alleen echt goed kijken dat je de juiste gewichtsklasse pakt want er zit verschil tussen Heavyweight, Lightheavy, Welter, etc. Ze zijn allemaal anders. Ik heb een paar keer online gespeeld tegen een vriend van mij en toen kon ik mijn eigen boxer kiezen maar ik was wel de host in alle gevallen. Weet niet of dat verschil maakt eerlijk gezegd.
Je kunt zeker je eigen gemaakte boxer kiezen online. Maar om daar zeker van te zijn zul je al je eigen game moeten createn. Als jij de game namelijk host kun je de optie kiezen om eigen gemaakte boxers toe te laten of niet. (Allow custom boxers) Succes
tja ik kan altijd alleen maar de standaard boxers maken. Dus eigenlijk zou je voor elke gewichtsklasse er 1 tje moeten maken. Op dit moment vecht ik niet eens tegen customboxers want die hebben volgens mij toch alle stats op 100 staan. zal t eens proberen met hosten
Waarom kan ik deze game in hemelsnaam nergens meer kopen?! Ik was vanmiddag ffe naar de bartsmit gegaan om FN3 te gaan halen maar daar was hij niet meer te krijgen. Ik dus naar de MM en weer precies hetzelfde verhaal. Freerecordshop en Dixons idem dito. Waar slaat dit op? Ik heb nu dan toch bestelt via bol.com maar waarom hebben ze hem bij de normale winkels allemaal uit de collectie gehaald of niet meer op voorraad?
bij de e-plaza bij ons kom ik em tog nog in winkels tege spele veel mensen dit nog online want k heb em ook legge maar sinds ik hem heb uitgespeeld speel ik hem niet meer
hehe juist gekocht omdat ik hem nergens anders zag voor 27.50 euro in de makro, ik vond dat het nog mee viel voor dit spel morge maar is testen
Ik kan hem nergens vinden hier in leeuwarden. Op internet alleen op bol.com alleen moet ik 2-3 weken wachten
Heb um alweer een tijdje, erg mooi en geweldige gameplay. Ook online is het leuk, wordt nog regelmatig door een redelijk aantal mensen gespeeld. Tijdje geleden waren er 300 man online, da's niet slecht voor een oude game in dit genre.
Zal toch wel gewoon te koop zijn ergens? Zo niet, check X-Bazar even, daar heb ik deze titel ook een paar keer voorbij zien komen de afgelopen week.
Ik heb dit spel ook en het is echt een heel toffe game heb wel een vraag kun je bij de career mode oneindig matches fighten of is er ook een eindpunt waar je dus het uitgespeeld hebt.
Volgens mij komt er wel een eind aan. Ik moet zelf alleen nog de : Dodge Achievement Win the Dodge sponsored fight. Alleen die fight wil maar niet komen.
en ik heb nog een vraag als je de career mode als middelweight begint kun je dan later in de game ook vechten als een heavyfight boxer?