zit te denken om dit spel te kopen, loopt het een beetje snel? of beweeg je als dikke stront over het scherm? en zitten er nog klassieke fighters in? zoals ali, mike tyson?
Ik elke klasse zitten wel bekende boksers zoals Ali en Holyfield, geen Tyson te bekennen. Het spel is niet sloom, het speelt zoals je van boksen gewend ben. Ik het begin zal je wel aan de punchstick moeten wennen maar zodra je goed begint te worden worden het echte mooie en spannende gevechten.
Weet iemand hoe lang je ongeveer bezig bent met de career modus? Hoeveel gevechten ongeveer? Ik heb na 1,5 uur nog geen achievement gezien...
Op een gegeven moment kun je maar 1 contract kiezen en dit is dus een belangrijk gevecht (niet altijd though). Als je deze wint komt na het eindigen van de wedstrijd, na het laden wanneer je terugkeert naar contracten etc. de achievement unlock te staan.
Ik moet nu nog de laatste twee achievements. Maar m'n bokser is nogal slap vergeleken met de tegenstanders. Altijd iets van 10 punten lager in de stats. Hoe krijg ik dit omhoog? Want het wordt nu wel erg moeilijk en ik speel al op easy...
Game schijnt toch uit in de multiplayer, net een uur of 3 zitten spelen met een vriend zonder dat het maar even verveelde. En ook nog eens met een featherweight Ali op de mat gekregen . Wat ik me eigelijk afvroeg (en kan het niet onmiddellijk ergens vinden). Als je KO bent geslagen en je wil terug rechtstaan tijdens het aftellen, moet je dan enkel rekening houden met het in het midden brengen van de 2 sticks? Ik had precies de indruk dat het makkelijker ging indien ik beide sticks eerst op elkaar bracht en dan pas naar het midden. Komen er bepaalde truukjes aan te pas, of is het allemaal gewoon heel straightforward?
kan je bij dit spel ook een mannetje maken dat je spelers in een keer K.O. kan slaan. en dat hij ook niet meer overeind komt? en kan je bijv met ali ook de " ali shuffle" doen of zit dat voetenwerk er niet in?
heb hem sids gister, moet zeggen dat het wel bevalt maar er zijn een paar dingen waar ik me dood aan erger. zo vind ik het counter systeem echt zwaar klote, heb je een bokser mis zien slaan en vervolgens gezien dat hij 3 a 4 sec nodig heeft om z'n arm weer terug te halen? en als je iemand k.o. slaat vind ik het gene wat uit z'n mond komt er echt niet uit zien.
Zit nu ff de demo te spelen... Heeft de volledige versie meer diepgang? Want in de demo kom je aardig ver met een permanente buttonbash op de A-B knoppen... Of dan maar 2x zoveel neerleggen voor rainbow six vegas? ;-) PS. Zou er ook een keer een K1 game komen... Of iig kickboks? Ik mis het trappen echt bij deze (logisch heh bij boksen!)
bij de hele game kan het niet eens met A en B maar moet je alles met het pookje doen en dat heeft idd meer diepgang
nee dat is niet waar, als je je controller zet op afstelling 3 dan kan je met knoppen, en met het pookje. die gebruik ik altijd de speciale stoten doe ik met het pookje en de standaard jabs,linker en rechter hook met de knoppen.
Maar zitten er leuke unlockeble achievements in? Veel toernooien/trainingsmethoden/livemogelijkheden? met andere woorden, blijft het lang leuk? En ja, ik hou wel van boksen (eigenlijk kickboxing, maar goed)
Kan iemand me wat vertellen over de achievements die er te halen zijn, en de houdbaarheid van de game...? Ik zie op korte termijn niet echt een vettere gerelateerde game verschijnen namelijk...
De achievements zijn erg snel te halen. Je hoeft daarvoor de career mode niet eens helemaal uit te spelen. Maar ik kan je het spel echt aanraden.