Ik heb hem gisteren een flinke tijd multiplayer zitten spelen (2 player mode) en ik vind hem echt tof. Naast Ready to Rumble weer eens een toffe boksgame. Ik ga hem zeker halen.
Dat is bijna altijd het geval, kijk maar naar presentaties op beurzen, de playable versies van games zijn soms builds van 3+ maanden oud. Deze is zeker een oudere build.
Amerikaanse en europese releases zijn nu met de xbox 360 toch altijd gelijk...(heeft microsoft ons toch beloofd..)
Demo, was beter dan ik had verwacht.Niet alleen de graphics, maar ook de gameplay bevalt me wel. Ik koop hem wel denk ik. Hoop alleen dat ze die replays fixen. Nu zie je halve herhalingen van stoten die geblocked werden terwijl je iemand dezelfde rounde knockdown heb geslagen.
ik heb nog niks van de bugs gemerkt terwijl ik het tog best een tijdje heb zitten spelen, kheb alleen 1x gehad dat mijn elleboog die vent zijn gezicht niet eens raakte en toch ging die vent nokkie
Lijkt me ook zeker een leuk spel... Ik vind het alleen allemaal VEELSTE lang duren dat er weer wat leuks uit komt!! Ben al weer beetje uit gespeeld met deze spellen zieje
En welke spellen zijn dat dan? Ik ben namelijk nog wel even bezig met 3 spellen moet ik zeggen . Hoewel ik gisteren eindelijk KAMEO heb uitgespeeld . Maar deze game ga ik denk ik niet meteen aanschaffen. Aangezien rond maart, Ghost Recon: AW en Splinter Cell 4 uit komen. En daar zit ik toch net wat meer op te wachten.
@Mystery x Splintercell 4 komt in mei uit en niet in april. De ps2/pc en xbox versies komen wel in maart uit
Doet er even niet toe . In elk geval vermaak ik mij dan wel met Ghost Recon: AW. Deze game ga ik gewoon proberen tweede hands ofzo aan te schaffen. Aangezien hij mij denk ik toch wel lachen lijkt. (nog altijd even reacties en reviews afwachten) Nog even over de Demo. Ik ben nu voortaan in elk geval die Junior kerel. De rode hoek. Aangezien dat nog een uitdaging is. Ben je die Blauwe, Hopkins geloof ik, dan win je constant. Aangezien hij velen malen sterker is.
@mystery x nl aangezien jij in eindhoven woont heb ik wel iets wat je ongetwijfeld zal interesseren PM me maar
Ja, Hopkins is een stukje sterker dan junior, maar eens je goede combo's kan(5 slagen als het moet, met uppercup) kan je hopkins de eerste ronde al co slagen(hij staat wel terug op natuurlijk). Maar daarstraks had ik een hele coole wedstrijd, ik had hopkins in elke rond co geslagen, behalven de laatste, daar had ik hem 2 keer co geslagen, en de 5de keer bleef hij liggen, maar hij had mij de laatste rond ook co geslagen, echt cool, ik sloeg, en dan veranderd het beeld ineens(een teken dat je hem co kan slagen), maar toen gaf hij een uppercup, en toen kon hij mij co slagen, en hij had mij co geslagen, daarna ik hem, en bij bleef liggen. Dit game wil ik echt wel hebben!
Hopkins slaat idd harder, maar met Jones Jr kun je hele snelle combinaties maken. Bijvoorbeeld een links, rechts, uppercut. Maar je kan ook heel gemakkelijk snel linker en rechter hoeken geven door de A en de B tegelijk in te drukken. Ik vecht liever met Jones Jr omdat het gewoon wat leuker is, het is wat moeilijker.
orgineel gepost door: MYSTERY X En welke spellen zijn dat dan? Ik ben namelijk nog wel even bezig met 3 spellen moet ik zeggen . Hoewel ik gisteren eindelijk KAMEO heb uitgespeeld . Maar deze game ga ik denk ik niet meteen aanschaffen. Aangezien rond maart, Ghost Recon: AW en Splinter Cell 4 uit komen. En daar zit ik toch net wat meer op te wachten. ow dat zijn call of duty en need for speed most wanted en aan allebij me vermaakt
Nog niet gedaan, tegen een maat van me gespeeld. Maar dat lijkt mij nog het vetst. Tegen menselijke tegestanders spelen. Aangezien deze vaak wat agressiever aanvallen enz . Lekker blokken, en dan een kei harde mep op de Face terug verkopen. Daarom lijkt de Live Functie mij hier zo grandioos gaaf! Die zat er nog niet bij deeltje 2 in, wel?
maar het is ook leuk als zo`n maat je van je misslaat dat je dan meteen de counter in gaat en hem knock-down slaat