1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0

    Je begint als Rookie, en speel je in kleine gym's. Wordt je beter en klim je hoger op de ranglijst, kom je in mooie zalen waar 100derden mensen op je wachten terwijl er allemaal vuurwerk de lucht in schiet.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    En vergeet de Laser Shows niet Wessiej :p.
    Was zo prachtig bij Deeltje 2. Die opkomst......
    Nog altijd is de release een beetje wazig geloof ik.
    Mjah, zal vanzelf wel duidelijk worden.

    Speel de DEMO nog altijd....
    Gewoon weg, omdat het wel grappig is om het te blijven doen. En ik merk dat ik qua skills ook heel wat verbeter.
    Wil straks mijn skills wel met menselijk tegenstanders over live meten :).
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook de enige demo die ik nog steeds speel, ga heel misschien dit spel gewoon kopen en zoniet, dan maar 2e hands. Want nu moet ik hem toch wel hebben :{.

    Preview die er goed uit ziet:
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  4. BuSSiE

    BuSSiE BuSSiE

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Op teamxbox staat ook al een zeer lovende recensie van de demo
    Ik merk nu trouwens wel dat ik steeds beter begin te worden. Voor mij is dit ook de enige demo die ik echt vaak speel, die andere waren allemaal leuk voor een keertje. Nu merk je tenminste ook echt vooruitgang. Ik sloeg Jones jr. net in ronde 2 KO en het was pas de 3de knockdown :eek: ik begin het steeds leuker te vinden :D

    Edit: hier is de link van teamxbox http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1249/Fight-Night-Round-3/p1/

    Om af te sluiten nog een mooi quotje : "We’ve played the demo, then played it again, and then some more. After we picked our jaws up off the floor, we were able to write some words about how this one may play out as a finished product. The next generation, at least for the console boxing, has arrived for 360 owners."
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  5. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb hem net ff gedownload...

    en jezus!... wat een graphics...

    ongelofelijk mooi man. alleen doe ik iets verkeerds? want als ik wil slaan lijkt het wel of ze arm 100 kilo weegt... zo traag als die richting zn oog gaat, terwijl als de computer het ventje bestuurd de vuist echt soepel en snel richting mn oog gaat...
     
  6. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je speler moe is slaat hij ook wat langzamer net als in het echt..kan echt noet wachten op deze game..
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja maar ik wil kijken hoe jij slaat naar 4 min vechten en geloof het is hee realistisch.

    P.S. Zit op Kickboxen
     
  8. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een bikkel ik hou het wel uur voor....

    nee grapje idd daar heb ik niet zo over nagedacht maar ik heb met allebei de ventjes gespeeld, maar als ik dan moe ben en zachter sla kan de tegenstander nog keihard uithalen... en als ik het volgende potje dat met het andere ventje wil proberen lukt het niet... maar ik ga zo ff opletten of ie in het begin wel hard uit kan halen...
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel in het begin sla je hader dan aan het eind let maar goed op.
     
  10. BuSSiE

    BuSSiE BuSSiE

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu ook steeds met jones jr. omdat het met hopkins niet meer zo'n uitdaging is maar gaat die gozer bij jullie ook zo moeilijk liggen? Ik heb hem net 5 keer tegen de grond geslagen en nog was ie niet KO, hebben jullie daar ook last van of doe ik iets niet goed
    ?
     
  11. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    als je met hopkins speeld is er eiegnlijk niet zoveel aan want hij is te goed voer die jones dus, en als je met jones speeld heb je teminste een uitdaging
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dus de demo afsluit staat er onder zoiets: EA's Fight Night: Round 3 is coming Winter '06.

    Dus, komt die nou over 2 maanden of over een jaar?
     
  13. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Och jee, en jij denkt dat xboxworld het beter weet dan de makers zelf?
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar eens je de game goed door hebt, ligt hoppins ook direct daal, het fijnste is nog per 2 spelen! Maarja, mijn broer heeft nog maar 1 keer meegedaan:'-(
     
  16. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Check dit!

    http://www.gamespot.com/xbox360/index.html

    Klik bij NOW PLAYING op de play knop.

    Een filmpje waarin Bill Gates tegen Steve Balmer een potje Fight Night Round 3 speelt!

    Haha! Hier gaat de game een stuk sneller dan de demo (wat ik al verwacht had).

    In de demo zullen alle stats waarschijnlijk op 0 staan en zul je later via trainen jezelf sterker en sneller moeten maken.

    Maar check het filmpje! Echt grappig!
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is een filmpje vanop de Consumer Electronics Show. Heb je toevallig ook een video van de Elder Scrolls: Oblivion demo gevonden/gezien ergens?
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wel lachen hoe ze het allemaal in elkaar hebben gezet.
    Die Bill Gates komt wel als een Nerd over zeg :p. Voelde zich niet helemaal op zijn gemak ofzo. Maar wint de partij wel heel lekker.

    Spel snelheid is heel wat sneller dan bij de Demo idd geloof ik. Al met al ziet het er super uit.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ze alletwee wel even goed zijn, je moet alleen weten hoe je met ze moet spelen.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Van te voren zullen ze vast wel flink ge oefend hebben :cool:.
    En dat is ook wel te zien moet ik zeggen, aangezien ze goede stoten uitvoeren en niet zomaar wat aankloten.

    Het speelt namelijk wel apart met je Tumbstick.
    En het is niet zomaar op de A,B,Y of X button rammen.
     

Deel Deze Pagina