1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik zag die wel ergens staan maar die heb ik weggeklikt omdat die zo donker van kleur was en zo een lage resolutie dat je niet duidelijk zag wat er aan de hand was, behalve dat het donker was:9

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En van de snelheid, het ligt er gewoon aan wie je kiest.
    Is het 'de' Heavyiest Heavywight, dan zal die wel sloom zijn.
    Kies je Muhammed Ali dan zal je wel snel zijn, because you fly like a butterfly :cool:.

3. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZOu mij overigens niks verbazen als Bill en Steve helemaalniet aan het gamen waren maar dat het vantevoren opgenomen was!

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zo erg zullen ze de boel toch niet foppen?
    Maar idd, mogelijk zou het kunnen zijn jah......
    Omdat mensen in de zaal natuurlijk wel een Knock-Out willen sien. En die kerel die heeft verloren, had van te voren wel een HEEL grote bek tegen Bill Gates.
    Ach jah, zo gaat dat in dat wereldje.

5. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar waarneer komt die dan uit, als iemand dat precies weet

6. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen wereldwijd 14 februari. Maar andere sites zeggen weer dat die in Amerika 14 februari komt en 10 maart in Europa.

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen nieuwe Oblivion footage staan hoor...op de homepage zie ik enkel een link naar die nieuwe, korte preview en een link naar een oud E3 filmpje...

8. Last-Warrior

Leuk Bevonden:
    1
    neeeh he ik zou het echt erg vinden als hij 10 maart uitkomt want ik moet een spel hebben want de andere daar ben ik al klaar mee dus word het een beetje saai als ik tot 10 maart moet wachten.

9. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, ik heb de 360 sinds de dag dat hij uit is in Nederland, maar de spellen die nu uit zijn valllen mij ietwat tegen, en dat geldt ook voor de meeste demo's die ik heb gedownload op mijn 360, totdat ik demo van Fight Night Round 3 had gedownload en gespeeld ! Wat een spel! Mooie plaatjes, geluid, de hele sfeer in het spel is top ! Alleen al voor dit spel heb ik 400 euro's over voor een Xbox, ( en hopelijk binnenkort ook een HDTV ) !
    Dus, van mij mag het ook wel snel 14 Februari worden, of wanneer het ook uitkomt.

10. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al nieuwe informatie over het spel bekend gemaakt? Ik kan niet meer wachten tot het uitkomt......zit elke dag de demo te spelen.

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe mini-game dat het first person wordt is wel leuk.
    Had hem zojuist 2 keer in demo gehad, dan blijken de handschoenen wel heel gedetailleerd te zijn _O_.

12. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Echt geweldig dit spel. Ik hou totaal niet van box games normaal, maar ik dacht laat ik die demo toch maar downloaden. Echt geweldig leuk, heb nu al een stuk of 10 keer het zelfde potje gespeeld, en het blijft leuk :D Pre orderen dit spel!!

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Graphic wh*re alert |:-

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel wordt alleen maar beter!!!

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, ook ik houd totaal niet van vechtspellen en de sport zelf, 'Het Boxen'.
    Alleen deze DEMO is wel zo gaaf, dat ik hem blijf spelen. Zowel met Hopkins als die Junior.
    Het speelt lekker weg, en de graphics zijn Top.

Ben dan ook benieuwd naar het volledige spel straks, waarbij je teminste EINDELIJk andere mannetjes kan zijn, dan die twee :p.
    En je ook aan toernooien kunt gaan meedoen, waarbij je beter wordt, en in grotere stadiums komt te spelen.

Ook het over LIVE spelen tegen anderen lijkt mij erg lachen. Beetje de boel uitdagen en dan erop klappen.

16. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is naar mijn mening echt een spel wat je leuk moet vinden of juist totaal niet. Ieder zo zijn ding. Ik heb de demo vd week ook gedownload en vind het echt totaal niet mijn type spel. Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar het gaat zo vreselijk langzaam. Ik vind dat er meer snelheid in moet komen en dat je er lekker snel op los kan rammen *)

Maar goed ieder zo zijn opinion ;)

17. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ga jij maar is snel als een gek gaan slaan als jij een paar klappen op je kop heb gehad, en je bijna niet meer op je benen kan staan.
    Dit is gewoon Realistisch. In een echt potje boxen, zie je ze elkaar ook uitdagen, en dan wachten tot hij een goede klap op ze kop kan geven, en een punt krijgen.

18. Last-Warrior

Leuk Bevonden:
    1
    want als je er meteen op los begint te rammne ben je zo bekaf en in het echt gaat het ook niet heel erg snel

19. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei zijn de meningen daarover verdeeld ;)

20. Last-Warrior

Leuk Bevonden:
    1
    sorry niet goed gelezen mijn fout maar de graphics zijn echt wel mooi

Deel Deze Pagina