1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

  1. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo nu een paar dagen en moet zeggen dat het spel me meer en meer gaat bevallen. De graphics zijn super _O_ en ook de gameplay spreekt me steeds meer aan. In het begin vond ik de bewegingen van de spelers, met name de slagen zeer traag maar je went er zeker aan en het begint fun te worden. Maar een vraagje; hoe kan je counterattacks doen. Die tegenstander van mij doet er altijd zo'n 10 a 15 en ik weet nie hoe het moet. Sla hem nu voortaan wel neer in de 3de ronde :9
     
  2. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    counter attack volgens mij als jij een paar keer geslagen word en die gast stop dat jij hem meteen een paar raken klappen geeft
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wanneer je tegenstander 'MEPT' en je blokt hem met je Hand.
    Dan zal hij even vertragen.
    Hierdoor krijg jij de kans, om meteen terug op zijn gezicht te klappen.
    Wat je dan natuurlijk ook onmiddelijk moet doen, aangezien je tegenstander even stil staat :p.

    Daarom lijkt het mij straks op LIVE ook erg spannend. Je kan er namelijk niet zomaar op los gaan rammen. Want als je een beetje ervaren en slimme tegenstander hebt...dan zal hij je slagen blokken, en je flink terug Counteren waardoor je al gauw Knock-out kan gaan.
     
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat klopt
     
  5. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    je hebt gelijkt dat is wel grappig ik dacht dat dat counter attack wat anders was
     
  6. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een heel domme vraag maar hoe kan je blokken. Dit lukt mij namelijk nooit. Heb denk ik nog niet de juiste knop gevonden ofzo |:- . Maar goed zonder blocken kan je dus ook makkelijk winnen. Ben benieuwd en nieuwsgierig naar de volledige versie.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk dat je zonder blokken niet meer zo gauw, van een menselijke tegenstander wint :).

    Je blokt door de rechter trekken in te houden en dan met je rechter tumbstick omhoog of omlaag te houden.
    Hiermee blok je dus je gezicht of je buikstreek.

    Blok je op precies de juiste manier, dan zal je tegenstander even vertragen waardoor je KEI hard toe kan slaan.

    Met de linker trekker wist je wel al?
    Dat wanneer je die inhoudt, je dus weg kan bewegen van de slagen weg.
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Mag toch hopen dat juist blokken je ook tegen mensen voordeel gaat opleveren. Bovendien kan je met de rechtstick ook jabs uitdelen of andere stoten, dus beetje blokken stootje links, stootje rechts, blokken etc. :D boksen!
     
  9. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het lopen kut. Eerdere delen van Fight Night was naar rechts ook daadwerkelijk naar rechts lopen. Nu moet je naar boven sturen om je karakter naar de tegenstander te laten lopen. Erg verwarrend in de demo, of ben ik nu gewoon dom? :D
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    jah jij bent dom! neej grapjuh! haha als je je corner meot kiezen (welk poppetje je wilt) dan kun je naar boven en naar onder gaan om verschillende setups te kiezen, kies CONFIG 3 (staat die standaart op) dan is naar rechts wel naar rechts.
     
  11. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vindt het lopen wel chill gaan maar me tegenstander loopt steeds weg
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet hij meestal als hij al een beetje zwak is, zo kan je hem niet knock-out slaan ;)
     
  13. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuw filmpje van Fight Night round 3 hoe dit op dit moment van ontwikkeling eruitziet. En je ziet hier ook dat de minigame met de scheids er weer inzit nadat je neergeslagen bent!:eek: _O_

    KLIK HIER
    (Je hebt wel een unzip programma nodig)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  14. Ceastro13

    Ceastro13 Momochi ZaBuZa

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik heb die demo gespeeld echt heel erge grafix zelfs degene die buiten de ring staan zijn mooi gemaakt heel realistisch gwoon.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wow!
    Dit word een top titel. Het ziet er gelikt uit, en het speelt echt Smooth volgens mij:).
    Wel relaxed dat die minigame erin zit. Is heel wat beter, dan het gewoon afwachten, en die cijfertjes die in beeld komen zoals bij de DEMO.
     
  16. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw dit spel gaat echt geweldig worden. Gelukkig is dat stomme bloed vlekje dat net verf lijkt als je neergeslagen wordt weg uit de replay. Dat ziet er gewoon heel dom uit in de demo :p
     
  17. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    nice _O_
     
  18. Ceastro13

    Ceastro13 Momochi ZaBuZa

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohh neee heh fight night komt pas 2 maart:mad:
     
  19. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat is daar mis mee?
     
  20. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie dan WEER een paar dagen is uitgesteld!!
    Ze lijken er wel een sport van aan het maken..|:-

    Was eerst 28 feb
     

Deel Deze Pagina