1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door MM90, 10 jan 2009.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Boksen op Eurosport is ook erg vermakelijk, maar wil nu echt met dit spel aan de slag, wordt het wachten een beetje zat. Online is dit spel volgens mij ook helemaal top, iemand bekend met de verschillende online modes?

Nog even over de release, onderstaand bericht wordt weergegeven op IGN, dus donderdag hoop ik h'm echt ergens te vinden.

Published by: Electronic Arts

Developed by: EA Canada

Genre: Sports
    Release Date:
    US: June 23, 2009
    Europe: June 26, 2009
    Australia: July 2, 2009

MSRP: $59.95
    ESRB Content Descriptors: Mild Blood, Mild Lyrics, Mild Suggestive Themes, Violence

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Games die op vrijdag uitkomen liggen regelmatig op woensdag in de winkels. Ik zit iig op deze game te wachten dus ik ga zeker ff checken. Eindelijk met Tyson de ring in. Hoef ik hem niet steeds na te maken :D

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ikdacht dat ik de enige was die dat probeerde, is me overigens nooit echt gelukt :D

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nope haha, ik ben ook zo'n figuur. Zoals ik Iron Mike in de filmpjes van FN4 zag is het mij ook nooit gelukt hoor.

5. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels mailtje gekregen dat ie verzonden is. Het wachten kan beginnen

Haha er staan al verscheidene CAB's op de EA-site:
    Obama [​IMG]
    Tayshaun Prince (NBA)[​IMG]
    MJ[​IMG]

Op zich wel geinig

Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als iemand de game ergens ziet liggen... Schroom niet en deel het met ons.

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik moet zo ff een paspoort laten maken, in de buurt zitten ook een Freerecordshop, Dixons en Bart Smit, dus laat straks even wat weten. Als die h'm hebben liggen zal het in Almere niet anders zijn.

* en helaas, morgen maar weer kijken dan *

8. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond Fight Night whoohoo!
    Ben benieuwd,vorige deel was zwaar goed!

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    :confused: Vaag :b:

Maar waar gekocht dan ?

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Reken maar FRS, die hebben hem altijd eerder. Bart Smit zou kunnen, maar Dixons heeft al tijden dat ze het spul later krijgen. Dit laatste hebben ze mij in Sneek verteld en zeiden dat het voor het hele concern gold.

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Vandaag nog omstreeks 16:00 uur bij FRS en Bart S. geweest, maar nog niets hoor. Toevallig geen Sneekweek, anders kom ik ff langs ;)

Eerste review is te lezen op IGN. Het spel wordt in ieder geval goed ontvangen.

De game wordt besproken door IGN en met een subtitel als "The champ has returned to reclaim the title" kunnen we al raden naar de conclusie van de review.

[...] I'll first provide a short-and-sweet answer to the question above: Fight Night Round 4 delivers the best pure boxing ever seen in a videogame. Once you're in the ring it's an experience that no other game can provide and it is, in a word, fantastic.

[...] Fight Night Round 4 is, to put it plainly, a wonderful boxing game. There are certainly issues to be found in the new Legacy Mode, but it’s much closer to what players want from a career mode. The online offering, while not hugely different from the previous Fight Night, still delivers where it counts.
    [...] Punches sound and look great, fighters move fantastically well with muscles flexing and blood flowing and spattering from cuts, and if you want a boxer that isn’t included in the original roster of more than 50 (including Mike Tyson for the first time since Punch-Out!!), you can use Photo GameFace to put them (as well as yourself) in the game. As if that wasn’t enough, there’s a cool replay editor that lets you create clips of you rendering people’s faces unrecognizable. I have my issues with Fight Night Round 4 – and so will you – but when you get down to it FNR4 is just a great all-around videogame experience.

Het overzicht met de cijfers per onderdeel en het eindcijfer zien er als volgt uit:

Presentation - 8.5
    Graphics - 9.5
    Sound - 8.0
    Gameplay - 9.0
    Lasting Appeal - 9.0
    Overall - 8.8 (Great)

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Iemand de game al gespot?

Anybody?????

13. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb het spel via een maatje die in een gameshop werkt :)
    Spel is heerlijk hoor,errug vet!!
    Eerste paar potjes gisteren gewonnen en ik begin het langzaam weer teleren:)

Halen dat spel,zeker de moeite waard!

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    kun je eens kijken of er ook een wat meer overzichtelijkere camera inzit? die standaard cam uit de demo vind ik echt 3 x niks.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hij komt toch morgen uit? Ik snap niet zo goed waarom hij dan nu nog nergens ligt eigenlijk. Beetje onduideljk, gameshops zeggen dat hij pas 02-07-2009 uitkomt.

16. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    hoi mensen,

Ik werk zelf in de industrie en het zit ongeveer als volgt. (kan het forum niet meer aanzien zonder te reageren :) )

Fight night is bij EA aangekomen en staat klaar om verdeeld te worden aan de hand van de orders die verschillende retailers of shops geplaatst hebben. De verwachting is dat iedere retailer zijn voorraad krijgt op maandag 29 juni/ dinsdag 30 juni. Dat betekent dat je de titel waarschijnlijk (mits de controle/embargo niet te zwaar is) vanaf dinsdag kan vinden in je favo winkel. Dit ervan uitgaande dat de gemiddelde retailer zijn game meteen zal uitleveren aan de filialen de dag na levering bij een logistiek centrum/opslag.

De mededeling vlak na e3 was ook voor mij verassend en heb het dus maar gechecked omdat ik in al mijn euforie dacht de game al deze week te kunnen gaan spelen. Waarschijnlijk gaat de opmerking over de UK/USA release...
    Overigens was al bij iedere retailer de datum van 2 juli bekend. Zowel FRS, Bart Smit, E-pLaza, Game-Mania, 12game, Bol en ga zo maar door had de datum op 2 -7 staan.

Overigens werk ik niet bij EA maar goed :)

Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Fight Night is nog (bijna?) nergens te krijgen. Ben vandaag bij de FRS, Game-Media, Nedgame, Intertoys en Bart Smit geweest. Allemaal zeggen ze 02/07. Kut.

18. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je online met je eigen mannetje boksen ?

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach, zo lui als ik ben. Ik heb hem gewoon gepreordered, hij valt vanzelf wel op de mat als hij uit is. Een dagje meer of minder maakt mij niet uit :p

20. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina