1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door MM90, 10 jan 2009.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hehe, ik begin die training games ook zat te worden, het lijkt idd onmogelijk. Ik merk nu al dat ik er niet kom zonder die training games, dus ik begin ook maar met een pre-made denk ik.

    Het pookje is te precies voor de training games ofzo, als je maar heel iets naast de richting zit dan is het al fout :/ En het sparren is ook al niet zo.

    Ik hou het erop dat ik de game goed vind, maar de training games tot nu toe (en de reacties die ik gezien heb) vind wat ik minder.

    BTW, vlak na dat ik die vraag stelde over dat knock out meppen, sloeg ik iemand met 1 klap de ring uit zeg maar. Cyraxx77 had het al bevesigd :p
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Kip, met wie heb jij de Precision Guided Pain achievement gehaald? Moet je 70% raken.
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, dat was met Mike Tyson volgens mij (Pro mode). Moet zeggen dat ik 71% had, maar ik kreeg een K.O. met mijn eerste slag in ronde 2 :p.

    Ik was ook aan het proberen die 500 hits te krijgen, 1 keer sloeg ik perongeluk die kerel K.O. toen ik 497 hits had :mad:, maar later toch nog gehaald!

    Ik begin ook een beetje gek te worden van dat recover systeem als je K.D. bent, die 2e keer gaat altijd fout :/ (maar het gaat steeds beter! :p)

    Nou... Op naar Mike Tyson verslaan @ G.O.A.T, Mohammed Ali wordt helemaal kapot geslagen door hem :eek:
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ MM90, gewoon een Exhibition match starten met 1 ronde, 1 minuut. Jij kiest Ali tegen een of andere Lightweight gast, schroef daarbij de difficulty omlaag en de achievement haal je met 2 vingers in je neus. :thumbs:
    Dit sowieso doen als je snel de G.O.A.T en andere achievements wil halen.
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    :x
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :) :):
    Hij vraagt advies dus ik geef advies.
    Capiche?
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Das wel een beetje makkelijk maken jah :p

    Ik heb vanacht in de 5e ronde van een gevecht gewonnen met K.O. @ 72% raak @ Legacy.

    Ook heb ik vanacht, voordat ik Legacy overnieuw ging beginnen, alle training games kapot gespeeld in 'My Corner'. Ik moet zeggen dat het wel heeft geholpen, ik heb elke game net zo lang gespeeld tot ik in ieder geval boven 'Bum' uitkwam.
    De enige fouten die ik maakte lagen toch echt aan mezelf, alleen is die pook heel gevoelig qua richting en wil mijn bokser bij het wegdrukken van de heavybag ook nog wel eens door blijven slaan terwijl ik al van hoogte veranderd ben.
    Nu is het hopen dat ik de training niet meer verpest, want met 1 puntje per keer zijn je tegenstanders snel te sterk :mad:

    De game bevalt me nog steeds, zie vrij veel negatieve reacties, maar dat gaat vaak over de facebuttons (die ik nog nooit heb gebruikt in FNR:cool:.

    Haha, Ali + Tyson heb ik allebei verslagen met een K.O. @ G.O.A.T. Tyson ging gelijk met de eerste slag die ik deed knockie en Ali aan het einde van de ronde :p Dit was overigens allebei met 'Rocky Balboa' die had ik gedownload.

    Weer een lap tekst \o/
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  8. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u, is gelukt inmiddels.

    --Ben ondertussen maar met Lennox Lewis een Legacy gestart; gaat stuk beter. Van de 23 wins zijn er 21 op knockout. Zoveel fijner als je wat power hebt want met Ali schoot het echt voor geen meter op. Terwijl ie in Round 3 toch wel een beetje over-powered was...Sta momenteel 8e op de ranglijst, morgen maar proberen een titel te winnen.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hehe, ik zou en moest Legacy uitspelen, begonnen als 'Light Heavyweight', vooral om die achievement van een classe hoger te halen, en dus geƫindigd als Heavyweight.

    Ik heb de helft van de trainingsgames gedaan, en de andere helft maar gewoon op auto-train gedaan, aangezien ik daar toch altijd gelijk of lager scoorde dan de auto-train optie.
    Uiteindelijk kwam ik op een 84 Overall score ongeveer (stats).

    Op de leeftijd van 31 geretired, op G.O.A.T.

    [​IMG]

    Vrees niet, ik heb hem om amateur gezet, anders waren die gasten van 94+ echt nooit plat gegaan.

    Vind het trouwens ook strak dat mijn achternaam er zo'n beetje in zat :p

    Ga hem zeker nog wel eens uitspelen op een wat moeilijkere difficulty.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  10. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Legacy mode dat ook dan? Bij mij staat ie volgens mij nog op G.O.A.T. 8) Vandaar. |:-
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, jah, die instellingen tellen voor alles :p
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ja ik ben er nu achter gekomen; hij stond inderdaad nog op G.O.A.T. Heb 'm maar op Pro gezet en nu gaat het met speelsgemak. Met G.O.A.T. toch nog 26(23 )-0-0 gekomen met Lennox Lewis. Nu 2 van de 3 kampioenschappen binnen en rang Champion; bijna Superstar.
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    dat is vreemd... Bij mij ligt de difficulty verschillend in fight now en legacy. Die moet je namelijk apart aanpassen. Voor Fight Now in hoofmenu / My corner. Voor legacy in legacy / my corner. Vind het niet geloofwaardig trouwens dat mm90 op GOAT geen enkele keer verliest in legacy terwijl de cpu soms 18 punten overal boven jouw personage zit. Ik ben al niet slecht in deze game en op pro kan ik de eerste 10 potten winnen daarna wordt het heel zwaar zeker ook vanwege training games. Ik wil niet weten hoe het wordt als ik daar nog is 2 niveaus bovenop doe. Overigens in Fight now op GoAT wel gewoon Tyson en Ali verslagen door als een gek tekeer te gaan met een mannetje met veel power op de vuistjes.

    ps.
    Mocht je toch zo'n meester zijn dan buig ik gewoon he en heb ik niks gezegd :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste gevechten heb ik gesimuleert, en won ik steeds op KO vroeg in het gevecht. Als ik zelf ging boksen zocht ik wat zwakkere tegenstanders uit zodat ik op een hoger level zou zitten als ik verder omhoog zou gaan in de rankings. Toen ik eenmaal 12e stond werd het wel ineens verdacht moeilijk. Elk gevecht moest ik afstand houden en via jabs en straights 10 rondens afstand houden om te winnen. Dat is niet zo moeilijk met Lewis want die is 6'5" (1,96) dus dat was het probleem niet, alleen wel dat ik het vreemd vond dat het uit het niets nagenoeg onmogelijk werd om iemand KO te slaan. Toen las ik de post van Kip en difficulty stond inderdaad op G.O.A.T. Betekent niet dat G.O.A.T. onmogelijk is, maar als je een beetje fun wilt hebben en "gewoon" een beetje wilt meppen moet je dus niet op G.O.A.T. spelen want de CPU countered je zo gruwelijk vaak dat het gewoon niet leuk meer is. Daarom heb ik de moeilijkheidsgraad naar beneden gezet.

    no lies

    Gister retired met 51(47)-0-0. Age 32.
     
  15. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    hoi,

    @mm90
    Ok, netjes dan :)

    @iedereen
    Wat is er aan de hand met de fight stats online?
    Als ik een mannetje maak kan ik 87 punten max hebben (overall) verdeeld over de verschillende onderdelen. Het gekke is echter dat die stats helemaal niet meegaan naar fight now en gewoon redelijk random anders staan. erger wordt het wanneer je naar championship mode gaat want daar is het weer totaal anders. (hopelijk dan maar hetzelfde als de tegenstander zoals in het boekje staat)

    Mijn idee bij de fight now stats is dat het gebaseerd is op je gewichtsklasse en dat op je gewicht en lengte een berekening toegepast wordt...
    Ik verloor bijvoorbeeld op power in de handen niks en footspeed verloor ik 26 punten t.o.v. de ingevoerde stats bij het createn.

    ik hoop dat er iemand is die begrijpt wat ik bedoel, zo niet kijk dan bij edit boxer naar de statistieken, noteer ze desnoods en check dan je statistieken in fight now.
    Ik hoor graag van u :)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Knoppen configuratie komt er aan in september.

    http://www.xbox360achievements.org/...ton-Controlled-Punching-Coming-September.html
     
  17. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0


    heb het nog niet nagekeken maar ik meen wel ergens gelezen te hebben dat de stats online soort van gelijk worden gezet. dit om te voorkomen dat spelers een erg groot voordeel hebben met een monster-stats vechter.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dan haal ik hem in september dus :)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja helemaal juist.
     

Deel Deze Pagina