1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door MM90, 10 jan 2009.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat dacht ik ook eerst. Ik speelde altijd met de buttons, maar ik moest en zou FN 4 hebben. Nu heb ik hem al een tijdje en ik heb er heel wat uren inzitten ondertussen. Het gaat eigenlijk wel prima. Dikke kans dat wanneer de buttons mogelijk zijn dat ik dan gewoon met het pookje blijf spelen.

    Het blijft gaar en vreemd dat ze dat niet direct hebben gedaan, kost ze wel een aantal potentiele kopers.
     
  2. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Moet zeggen dat ik bij het World Chapionship meer verlies dan win. Ranking match gaat dan weer beter, maar dan speel ik meestal tegen vrienden.
    Eerst had een mannetje ontworpen met veel kracht en lange armen, gericht op de counterpunch. Werkt toch niet helemaal lekker, dus maar iets aangepast, probeer nu wat meer snelheid in leaning te leggen, alhoewel dit echt wel wat training vereist, wil je perfect ontwijken.

    Ik ben er dus nog niet helemaal uit en ben nog steeds aan het proberen het juiste personage te ontwikkelen, met de juiste vechtstijl. Ben benieuwt naar jullie online resultaten en tactiek.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    er was toch een nieuwe patch uitgekomen , ik las op Gamekings dat daar die Controller schema tussen zat , maar klopt dit ?
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Bij de achievements staat: Beat CPU Mike Tyson on G.O.A.T. Using a created boxer in Fight now.


    Wat is G.O.A.T ?

    Edit@ Ben er al achter :9

    Edit2@ WTF G.O.A.T Is niet te doen!
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Op 1 ronde zetten en meppen voor het vaderland :+ Zo heb ik het gedaan :9
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Die is me gelukt :) Maar nu moet ik voor andere achievement met mijn eigen boxer doen...... Die is overall 55 :+ Na paar klappen licht hij al nokkie...

    Edit@ hoezo op 1 ronde zetten? :9
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dan hoef je maar 1 keer te winnen. Je kan gewoon een eigen boxer maken/downloaden (niet in "carreer") en daarmee moet verslaan. Die boxer kun je ook stats geven.
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja weet ik, maar ik haal die nooit op goat. Hoe kan je er eentje downloaden? :+

    Mijn boxer is 55, en hij is 88 ofzo, en heb geen zin om heel die Legacy uit te gaan spelen alleenvoor die achievement.

    En hoe kan je zo een riem winnen in Legacy mode :eek:?
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2009
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    G.O.A.T is een "titel" in legacy mode, dus je kan hem gewoon halen op easy mode zeg maar :p

    Ik weet zo niet meer waar je een bokser kan downloaden, maar het zal niet moeilijk te vinden zijn. Heb FNR4 al een tijdje niet gespeeld :p
     
  11. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    k, Thank you :)

    Weet je toevallig waar je zo een riem kan winnen?>
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gewoon in Legacy, als het goed is is de laatste rank waar je op kan spelen. (big DUH anders had het ook geen Greatest of all time geheten :+)
     
  13. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik bedoel, ik heb al de hele dag Fight Night gedaan en de hele dag dat ik naar kalender ga en dan zo een match doe... Ben nu Ranked 1 bij een van die leader dingen, maar ik heb nog steeds geen toernooitje ofzo iets gedaan. :9


    Hoe doe je dan een toernooitje 8) In Legacy weet ik ook, maar waar :)
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je kan de goals zien die je moet behalen(om omhoog te gaan van prospect naar de volgende rank) waar weet ik niet meer precies, maar dat is even goed kijken. Gewoon zorgen dat je elke keer de goals haalt die je moet halen en zo je weg naar GOAT vechten
     
  15. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    En als je dan bij de G.O.A.T bent heb je zo een riem dus? :)

    Ben op achievement jacht in deze game :)
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij wel ja, ik heb deze game een paar dagen gespeeld vanaf de release, en niet meer aangeraakt dus het meeste ben ik al vergeten :9 Ik heb een beetje teveel gebokst die paar dagen :D Maar ik moet zeggen dat ik er wel weer zin in begin te krijgen.
     
  17. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Waar wacht je dan op? Ga spelen :)

    Als je begint met legency mode dan begin je met een soort "toernooitje" als je 1ste bent geworden krijg je een achievement enzo....

    Van 'Win the Amateur Tournament in Legacy Mode'

    Alleen ik kom nergens meer zown toernooitje tegen... Dat was dus mijn vraag :)

    maar ik ga verder trainen, af en toe een keer online :).
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, die achievements heb ik allemaal wel, ben al geretired @ GOAT enzo :p
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    En jij hebt toen niet van die toernooitjes gespeeld?? :+
     
  20. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens is er alleen dat amateurtoernooi. Ben verder nog niks tegengekomen ( ben nog geen G.O.A.T)
     

Deel Deze Pagina