Een demo als je het spel pre-ordered Maar ben benieuwd, ik vond deel 3 erg leuk maar een beetje te simplistisch
Ben net begonnen met FNR3 en ik moet toegeven dat het (tegen mijn verwachtingen in) toch best een leuk spel is. Vraag me af wat ze gaan veranderen in deel 4. Hopenlijk halen ze die irritante "counter punches" eruit.
Die demo is gewoon voor iedereen. De mensen die pre-orderen krijgen gewoon als bonus extra vroeg toegang tot die demo.
Ik heb Fight Night Round 3 laatst gespeeld maar vond eerlijk gezegd minder leuk dan FNR2. Ik vond in het vorige deel de schade die je bij iemand aanrichtte veel mooier. Het was gewoon allemaal iets meer. Na een tijdje zat ik toen gewoon te proberen om iemand zo kapot mogelijk te slaan. In Round 3 had ik dit veel minder. Hoop dat ze dit in Fight Night Round 4 weer wat meer terugbrengen.
[ign]14235163&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/961/961796/_fightnight4_trl_sizzle_flvlowwide.flv[/ign]
ziet er idd netjes uit, als je die video special bekijkt zie pas de kleine details zoals die flexende muscles lol
Ziet er tof uit, minder houterig dan de vorige delen. Ik ben echt blij dat de afstand nu beter/realistischer word. Kan ik lekker tegenstanders op afstand houden Zoals je ali die jabs ziet gooien terwijl tyson door de tikken niet dichterbij kan komen, prachtig. Misschien kunnen we nu eens echt counterpunchen(precies op het juiste moment slaan wanneer je een stoot van de tegenstander verwacht) ipv dat lame opvangen van een klap en dan pas counteren.
Precies, jabben from the outside en dan op het juiste moment met de hoek of uppercut een flinke tik uit delen Best tof dat die parry system ook verdwenen is. Gebruike het ook nauwelijks in deeltje 3. Nu ik die trailer nog een keer heb gezien merkte ik pas dat die bob en weave action er echt slick uit.
Ja indd dat vond ik zo onrealistisch in het spel. Ik boks al een paar jaar maar zo'n parry heb ik nog nooit gezien
Yep. Vooral online werd er met deel 3 erg laf gespeeld. Alleen maar in de dekking rondjes draaien en dan pareren.... Hopelijk zijn dat soort exploits in deel 4 dus verleden tijd.
als t goed is niet. De vechter past nu zijn stoot aan op de hoogte van het hoofd van de tegenstander. Mag t hopen want dat was wel het meest irritante van deel 3.
Het ziet er in ieder geval weer mooi uit.. nou nog die allemachtige stijve animaties fixen en dan heb je een geweldige boksgame.
Plaatjes: Spoiler Preliminary roster: 1. Arturo Gatti 2. Bernard Hopkins 3. Emanuel Augustus 4. Floyd Patterson 5. George Foreman 6. Jermain Taylor 7. Joe Frazier 8. Julio César Chávez 9. Larry Holmes 10. Lennox Lewis 11. Manny Pacquiao 12. Mike Tyson 13. Muhammad Ali 14. Ricky Hatton 15. Rocky Marciano 16. Roy Jones, Jr. 17. Shane Mosley 18. Sergio Mora 19. Sugar Ray Leonard 20. Thomas Hearns 21. Tommy Morrison 22. Victor Ortíz 23. Vinny Pazienza 24. Winky Wright