1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door MM90, 10 jan 2009.

  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben em nu aan het branden, Kan nie wacten. Is de demo ook net als ufc speelbaar tegen een maat in Versus mode?
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    haha ik ben eerst gaan eten dus moet nog spelen :)
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    fatalnl. Thanx! vanavond proberen als ik thuis kom!
     
  4. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste impressie is dat het blocken best pittig is omdat het punchen nu vloeiender is. Heb tot nu toe alleen met manny gespeeld en die is dus wat sneller. Het wisselen van punchen naar de body en daarna naar de head is veel beter nu. Heb een aantal aardige combinaties kunnen maken.

    Alleen het blocken wilt niet lukken. als je een punch blocked gaat er stamina van de tegenstander af en kan je een harde counterpunch maken. ff oefenen dus :D
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Hoe moet je de data branden naar de CD/DVD?
    Als Image, of als data-disc of wat!?
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    ik heb hem net in nero gebrand als data dvd en hij werkt perfect net gespeelt
     
  7. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon als data-disc (gegevens-schijf ;)). Maar deze demo is wss al een earlier build, als voorbeeld noemde iemand op het ea-forum dat een bepaalde tattoo op Hatton's rug neit aanwezig is in de demo, maar wel op een aantal screenshots.
     
  8. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de demo op de normale manier uit?
     
  9. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe is de demo voor de mensen die hem al gespeeld hebben?
    Dik verschil van FN3 ? zal wel toch hehe !
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker, het verschil in combineren van body shots naar head shots over en weer. Dat is het meest opgevallen, heb wel maar 10minuutjes kunnen spelen. Hopelijk kan ik vanavond of dit weekend weer wat tijd vrij maken
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo heb ik binnen.

    Erg wennen die besturing maar koop het spel zeker weten.
     
  12. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan je die demo krijgen dan als mag vragen wil heb toch ook eigelijk wel spelen :D
     
  13. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Even terug kijken naar pagina 6 :)
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gister de demo gespeeld.
    Ben behoorlijk telleurgesteld. Game iet er prima uit, alleen de besturing is behoorlijk slecht uitgewerkt.

    90% van je slagen deel je nu uit met je rechter thumbstick. En je moet vreemde combinaties maken met andere knoppen. ''Houd de RB knop vast en duw de rechter thumb stick driekwart tegen de klok in voor een jab'' en meer van dat soort onnozele fratsen. Zo kan je toch niet gecontroleerd gamen.

    Je staat de meeste tijf open voor klappen.
    Heb geprobeerd de controles aan te passen, maar je kunt lichtelijk diverse standen van je poppetje tweaken.
    Denk er sterk over na om deze te skippen en het bij Nintendo's Punch Out voor de Wii te houden.
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33

    Dat jabben voelt juist prima aan. het is meer de rechterhoek en rechteropstoot die ik er lastig uit krijg.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    het is even wennen maar na een tijdje krijg je ze er wel uit .
     
  17. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het beter dan UFC 2009 ? Ik koop ofwel UFC ofwel deze, demo van UFC bevalt me in ieder geval wel.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    het is smaak denk ik , als je eenmaal zoals ik ufc gewend bent en hoe dat bestuurd dan is dit echt 10 x nix ! maar dat is puur mijn mening , ik ga deze game zeker niet halen en de demo bevestigde dat gewoon weer voor mij.

    UFC is zoveel diverser en heeft meer diepgang
     
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar maar heeft meer met de 2 sporten te maken en niet met de games.UFC is zoiezo veel spectaculairder maar kan ook heel tactisch zijn. UFC09 komt ook zeker in mijn collectie. Fight night round 4 mss ook wel maar niet meteen

    Betreft die right uppercuts enzo, het helpt als je eerst je leunt naar links of recht en dan die punches gooien.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er ook gewoon besturing "3" in. In FN3 was dit de configuratie waarmee je met A,B,X,Y de combo's uitvoerden.
     

Deel Deze Pagina