1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fight Night: Round 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door MM90, 10 jan 2009.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop het wel, want daar speelde ik FN 3 altijd mee. Kan iemand dit bevestigen? Dat met de thumbstick vechten vind ik echt zwaar ruk en als ik niet met configuratie 3 kan spelen (dus gewoon met de knopjes slaan) dan ga ik UFC wel halen.
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    dude zonde, dan maak je dus nooit haymakers?!?!
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    8)Zeker wel, dat doe ik dan wel met de thumbstick. Maar de gewone klappen doe ik altijd met de gewone buttons, dat werkt voor mij beter. Ik combineer het wel, maar als ik alleen met de thumbstick zou kunnen slaan dan hoef ik de game niet. Ik vind dat games tegenwoordig altijd een eigen configuratie moeten toestaan.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    in de demo kan dat niet. Ik heb wel gelezen dat EA sports dat mogelijk voor de echte versie weer gaat invoeren.

    Er werd nogal over geklaagd op diverse fora.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hmm, even afwachten dus maar. Ik ben benieuwd, ik denk namelijk niet dat ik hem koop als ik alleen maar met de thumbstick kan boksen. Dat werkt bij mij helemaal niet zo prettig.
     
  6. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem eigelijk best wel vet!! in het begin was de besturing wel wennen
    Heb nu nog alleen met hatton gespeeld en die harde hoeken komen wel erg lekker aan. Ook de instant replay functie is echt heel goed! je ziet net zoals op de filmpjes echt de spieren bewegen zodra je een stoot geeft.
    Samen met UFC is dit voor mij toch wel een must buy omdat ik denk dat wanneer ik wat meer aan de besturing ben gewend hij alleen maar beter wordt.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hier.. ik las al verhalen van mensen die de demo hadden gespeeld en geen andere optie konden vinden dan met de thumbsticks te spelen.. bah, dat vondt ik al niet te doen in deel 3.
    Veel te traag, lomp en onnatuurlijk.. met knoppen geeft een sneller gevoel, dynamischer.
    Kan de game er mooi uitzien, ik laat deze 100% links liggen als er geen optie inzit om met de knoppen te spelen.. dat geknoei met die pookjes hoort gewoon niet in een vecht game.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het vechten met de pookjes is juist wat de eerdere delen voor mij zo leuk maakte, heb de demo nog niet geprobeerd maar ga het zeker nog even spelen om te kijken of er nu echt zoveel veranderd was.

    FN3 was wat mij betreft wel helemaal af dus ik ben benieuwd wat ze naast roster-updates en eventuele verbeterde audio/video nog aan hebben gepast.

    Hoop vooral dat de A.I wat beter is geworden want in deeltje 3 kun je vrijwel elke pot makkelijk winnen door goed te counteren
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap ook echt prima dat er een hoop mensen zijn die alleen met de thumbstick spelen wel prettig vinden. Maar voor hen die dat niet vinden behoort die optie om met de gewone buttons te kunnen spelen wel in de game te zitten.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tuurlijk, hoe meer opties hoe beter. Maar voor mij persoonlijk is het juist de besturing met de sticks die Fight Night de moeite waard maakt. Ik vind de gameplay van FN3 echt een perfect voorbeeld van easy to pickup / hard to master
     
  11. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is inmiddels voor iedereen verkrijgbaar. Persoonlijk baal ik ervan dat je in feite maar uit 1 configuratie voor je controller kan kiezen. Het is te hopen dat in het eindproduct de "echte" configuratie 3 van Round 3 erin zit. Gewoon met de face buttons vechten, en niet met die vage kut pook.

    En ik had ook liever gehad dat je de demo met Tyson en Ali had kunnen spelen; nu zit je met 2 vliegen opgescheept...:mad:
     
  13. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodat zij hun grootste troef weggeven? Dat zou niet zo slim van hun zijn. Jammer voor ons, cant blame them.
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik pleit ook nog steeds voor een knoppen configuratie.. maar het valt me tot dusver niet tegen.
    Het spel ziet er ten eerste, prachtig uit.. wat een details, heel sjiek en rijk aan kleur, echt heel mooi zoals FN3 ook zo mooi was toen ik dat voor het eerst zag (met name de replays).

    Gameplay.. veeeel beter dan FN3! met name die counter moves brengen veel diepgang in de game, dat miste ik toch nog wat in FN3.. maar ook het realisme van de stoten.
    1 potje begon ik de ronde net, 2-3 seconde en ik had die kerel al bijna knockout.. gewoon een lucky punch, maar het kan wel dus...
    De besturing heb ik nog steeds niet onder de knie.. het wordt al beter maar het voelt nog steeds wat sloom aan zo, hopelijk dat ze inderdaad een knoppen configuratie erin stoppen, en online onderscheid gaan maken tussen vechters die met pookjes en vechters die met knoppen spelen, anders is het denk ik wat oneerlijk.

    Ik wacht de recensies wel even af... ik wil eerst weten hoe online is, hoe diep de career gaat, hoe diep create a boxer gaat, etc.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Helemaal mee eens. Die "kutpook", zoals hier wordt gezegd, maakt het juist speciaal. Ik vind juist die pook natuurlijker aanvoelen dan wat op de knoppen te rammen, omdat de bewegingen van de pook de manier van stoten nabootst. Dat gevoel zul je nooit krijgen bij het indrukken van een knop. Maar een optie om de knoppen te kunnen gebruiken is natuurlijk nooit verkeerd.

    Ik moet zeggen dat ik er niet veel van bak. Heb FN3 wel veel als demo gespeeld, maar daar is het bij gebleven. De potjes in FN4 tegen de AI win ik altijd, maar ik heb nog teveel het gevoel dat we van links-rechts op elkaar in staan te rossen. Er komt nog niet echt taktiek bij kijken.

    FN4 is grafisch echt top. Je ziet nu zelfs de zweetdruppel straaltjes langs het lichaam aflopen... ik mis alleen nog de geur van zweet. ;)

    Ontwijken gaat al heel redelijk en het daarmee afmaken van counters lukt ook al heel aardig. Blocken lukt me niet lekker. Meestal vergeet ik het simpelweg te doen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het ook een erg goede game. Positieve punten zijn hierboven al wel genoemt denk ik. De pook vind ik helemaal niet kut maar vind het juist lekker werken. Zo kun je niet simpel button bashen maar moet je opletten of je een linkse hoek geeft of een linkse uppercut. Dit brengt dus extra dimensie met zich mee. Enigste minpunt is wel dat het afentoe wat lang duurt voordat iemand KO gaat. 5 keer iemand vol op z'n gezicht klappen met een haymaker en dan na 5 seconden vrolijk opstaan is me soms wat veel van het goede. Zo heb ik potjes meegemaakt waar ik iemand 4 of 5 keer na de grond sla maar ze elke keer na 5/6 sec weer opstaan. Het vechten zelf werkt goed en physics zijn :thumbs:.
     
  17. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Fight night r 4 demo
    Ik vind het echt 3 keer niks. Ze proberen het uberrealistisch te maken maar falen daar misselijkmakend in:

    -boxers kunnen veels teveel verdragen, meerdere haymakers en er is niks aan de hand? Wtf serieus tuurlijk kunnen sommige echt boxers wat verdragen maar dit slaat alles.
    -Lage stamina verzwakt de dmg misschien maar nauwelijks de snelheid van de punches
    -lage stamina doet niks aan je blokhouding
    -stamina, health en blockbar vullen zich supersnel aan....alsof je met wolverine speelt
    -Je kan mensen niet ko krijgen met een linker of rechter directe! WTF heb je enig idee hoe hard een directe stoot kan zijn, vooral als je m niet verwacht. Dit is echt het belachelijkste. Ik begrijp dat ze dit gedaan hebben: omdat de directes in dit spel ziek snel blijven ook al spam je hem zo veel als je kan 3 rondes lang zonder te stoppen. Ze zijn overpowered qua raken en zwaar onderpowerd qua dmg.

    Op een of andere manier keek ik behoorlijk naar dit spel uit en dit spel valt me dan helaas zeer zwaar tegen. Ik heb de hoop opgegeven op een realistische boksgame, nu hoop ik dat er een onrealistische hajime no ippo game komt die niet probeert realistisch te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  18. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    ouch. Mijn rechterarm. Dit was pijnlijk.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet helemaal waar. Het ligt er aan welke type boxer je gebruikt. In Round 3 draaide Ali's vechtstijl compleet om de jab/directe. Met Ali deed je er zeer veel damage mee. Ik heb online vaak zat Ali vs. Frazier gedaan, en Frazier's neus lag in ronde 1 al vaak compleet open door die jabs, waardoor het een fractie van tijd was voordat ie KO lag. Als je dan met Frazier gaat jabben op bijv. Ali, dan doet dit totaal geen damage; omdat Frazier's stijl hard stoten (inside) is.
     
  20. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk wat betreft fnr 3, die was broken(je had indd een paar nasty tactieken zoals die jij hierboven beschrijft). Maar hoewel fnr 4 misschien beter gebalanced is, is hij hierdoor naar mijn mening meer boring geworden.
    Het is een onwijs mooi spel, vooral als je de instant replays kijkt denk ik OMG! Maar het spelmechanisme spreekt me totaal niet aan.
     

Deel Deze Pagina