Fight night r 4 demo
Ik vind het echt 3 keer niks. Ze proberen het uberrealistisch te maken maar falen daar misselijkmakend in:
-boxers kunnen veels teveel verdragen, meerdere haymakers en er is niks aan de hand? Wtf serieus tuurlijk kunnen sommige echt boxers wat verdragen maar dit slaat alles.
-Lage stamina verzwakt de dmg misschien maar nauwelijks de snelheid van de punches
-lage stamina doet niks aan je blokhouding
-stamina, health en blockbar vullen zich supersnel aan....alsof je met wolverine speelt
-Je kan mensen niet ko krijgen met een linker of rechter directe! WTF heb je enig idee hoe hard een directe stoot kan zijn, vooral als je m niet verwacht. Dit is echt het belachelijkste. Ik begrijp dat ze dit gedaan hebben: omdat de directes in dit spel ziek snel blijven ook al spam je hem zo veel als je kan 3 rondes lang zonder te stoppen. Ze zijn overpowered qua raken en zwaar onderpowerd qua dmg.
Op een of andere manier keek ik behoorlijk naar dit spel uit en dit spel valt me dan helaas zeer zwaar tegen. Ik heb de hoop opgegeven op een realistische boksgame, nu hoop ik dat er een onrealistische hajime no ippo game komt die niet probeert realistisch te zijn.
Laatst bewerkt: 1 jun 2009