Volgens EA.nl moet het spel morgen al in de winkel liggen... Xbox 360™ Out now! PlayStation®3 Out now!
Dat zou fijn zit. Ik ben waarschijnlijk een van de weinige maar ik zit best wel op deze game te wachten. De demo smaakte iig naar meer.
Ik snak ernaar lol...Sinds deel 3 al. Kan echt niet wachten om met Foreman en Tyson te vechten. En Ali natuurlijk, geweldig hoe ze de Ali Shuffle erin hebben gestopt.
Vooral van 30FPS naar 60FPS vindt ik een geweldige verbetering.. Dat, en dat alles 10x dynamischer is geworden.. als ze nou nog ook echt ervoor zorgen dat we ook via de knoppen kunnen boxen is het feest.
FIFA 09 lijkt ook op 06...dus. Maar de game ligt morgen nog niet in de winkels, moet een fout zijn. Filialen als gamestop zeggen de 25e in Amerika, dus no way dat ie morgen al hier in de winkels zou liggen.
Kan nergens uit op maken dat de release hier niet de 25e is. IGN spreekt zelfs de 23e, maar dit wordt weer tegen gesproken door hun eigen advertenties. Beetje onduidelijk allemaal, maar hoop h'm deze week toch wel te hebben. Morgen ( vandaag ) zou top zijn maar denk het niet.
Vreemd, op play-asia staat er dat ie niet regio protected is. Maar Gamehubs heeft hem niet staan, wel de ps3 versie
Ik hoop het, deze game is echt geweldig om tegen maten te spelen of eventueel online. Maar voor de volle 50-60 euro hoef ik em niet
Nog niet eerder besteld bij Gamehubs. Wat is de levertijd daar ongeveer als ik vandaag zou bestellen?
Wow ik zat al te hopen dat ie regiovrij is, zou je m tenminste makkelijk van play-asia, of miss wel ebay kunnen halen. Wat hebben we lang op een goeie boks-game moeten wachten. Ow ja voor de mensen die m bij gamehubs willen bestellen(wanneer die daar beschikbaar zal zijn) en m via UPS doen, moet je wel rekening mee houden dat ie onderschept kan worden door douane. Had ik ook met NBA 2k9, en toen kwam de prijs uiteindlijk alsnog op de 60 euro. Een gewaarschuwd mens telt voor 2..... Ik zie nu net dat play-asia m al in stock heeft. Mmmmm, t kriebelt om daar te bestellen.
Ik lees net op budgetgaming.nl bij de shop survey, dat bij play-asia ook al een paar keer heffingen van de douane zijn geweest. Twijfel Twijfel... http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-82.html Ik probeer t gewoon via Play-Asia, dalijk wacht ik weer te lang en hebben ze m niet meer. Ik zal jullie op de hoogte houden
Alles wat geimporteerd wordt komt voorbij de douane. De vraag is alleen of ze ook de shipment eruit pakken voor controle waar jouw spel bij zit.