Spoiler pak de buizen op die op een tafeltje liggen/op de grond en klik dan aan twee kanten op de raderen van de machine
ik ben door een klein foutje van mezelf uit de gild gegooit (had niet door dat ik nog in sneakmode zat toen ik Azzan aansprak, stom he) en nu moet ik 20 bear pelts verzamelen en dan terug komen weet iemand waar je die bear pelts kan vinden of kopen en waar er beren zitten in het spel dan kan ik op jacht gaan. Alvast bedankt voor de mogelijke antwoorden (ben bijna bij laatste missie van de gild dus ik wil er graag weer bij)
Zoals ik al verwachte is dat spul gewoon te koop bij somige winkels 2 of 3 in imperial city (5 pelts per verkoper) en in bruma dacht ik, heb ik de resterende 5 van een verkoper kunnen kopen Ik heb me lesje wel geleerd en ik kan ierdereen hier adviseren Maak niet dezelfde Stomme Fout als ik want die bear pelt wegen 8 per stuk dus je zult wel begrijpen dat het niet lang duurde voor ik half naakt rondliep
Heb ik ook een aantal x gehad, zat ik nog in Sneak Mode en wilde ik iemand aanspreken, kwam ik in dat menuutje om te stelen, deed ik dus weer weg en liep weg, komt er een guard op me af .
Ik ben zojuist Master geworden van de Fighters Guild! Kreeg een ''Fighters Guild key''...nu skipte ik de tekst door en nu weet ik dus niet waarvoor die sleutel is...iemand ???
Dat is voor de 'speciale' guildmaster kamer, waar die is, weet ik ook overigens niet meer, maar goed, dan mag je legaal alle kamers binnen van de Fighters Guilds. Ik weet overigens niet of daar nog een speciaal wapen ofzo ligt... We kunnen een fighters guild guide maken
Het is de sleutel voor de kist die in het hoofdkwartier staat, tussen die 2 replica wapens in. Hier kan je het geld of items ophalen die de guildleden voor je hebben opgehaald.
Ik heb een vraagje, moet nu een missie doen voor de fighters guild!!! Hiet moet ik onderzoeken waar de vermiste personen zijn???? (vreemde lichtjes) Nu kom ik wel op de goede plaats, maar dan komen die lichtjes op mij af, en ik krijg ze niet kapot!!!!!!!! Weet iemand hoe ik deze vreemde dingen dood krijg?????
Ik ben nu bezig met die ratten quest voor de Fighers Guild. (eerste in Anvil) Nu heb ik die mountain lion afgemaakt, ben wezen jagen en ook de 2de in dat huis afgemaakt en nu moet ik die buurvrouw bespioneren. Maar als ik dan op de kaart kijk, zit die buurvrouw helemaal in Chorrol. Ben der even naar gefasttraveled en ze loopt daar inderdaad rond. Nu heb ik de vraag of iemand anders dit ook is overkomen en/of hoe dit op te lossen? Edit: Laat maar. Ik heb de tijd even vooruitgespoeld (wait) en dan blijkt dat ze vanzelf weer terug komt naar Anvil. Blijkbaar even op bezoek geweest bij een familielid.
Ik kan in cheyendijl geen opdrachten doen voor fighters guild, ze zeggen dat de black...(weet niet juist hoe ze heten) al de opdrachten doen, kan ik die kerels niet vermoorden ofzo, zodat de fighters guild weer opdrachten krijgt...
Je moet ze ook niet vermoorden :{ ... Als het goed is moet je nu met je opdracht gever gaan praten en hij stuurt je naar een alchemyst met een quests voor je fighters guild. Maar om te bewijzen dat de fighters guild de quests wel waard is moet je eerst 5 portions of ectoplasma vinden. Je kan ze vinden in de graftombes van verschillende kerken(voor sommige heb je een sleutel nodig ) Je hebt wel magie of speciale wapens(silver, deadric of enchanted) nodig om de geesten te verslaan .
Vraagje, die missie waarvoor je dat zwaard en armor moet zoeken van die grootvader zodat die meid er schuld kan afbetalen. Ik vind zwaard, armor, greaves, boots, shield en gauntlets maar kan nergens de helm vinden. Iemand (weet dat je alleen zwaard en armor nodig heb maar wil hele set. betall ik die meid wel duizend septiem, ben toch rijk door vampire hunting (250 voor vampire dust rulet
Die quest heb ik ook al gedaan. Volgensmij licht er helemaal geen helm van die gozer. Volgensmij is het toch een slecht armor? (tenzij je in level 7 ofzo bent misschien)
ben level zeven maar er hoort complete set te liggen denk ik (kan alleen helm niet vinden) en tis gewoon voor de heb
Uit de fighters guild gekickt!! Ik ben uit de fighters guild gekickt, omdat ik perongeluk een ander guild lid gekilld heb met mijn fine steel battle hammer hahaha. Alleen nu moet ik 20 beren vellen vinden om weer te mogen joinen. Dat is dus een probleem ik ben al heel wat beesten en wezens tegen gekomen maar zolang als ik al speel nog geen enkele beer. Waar zitten die beren zich schuil te houden voor mijn uber dodelijke warhammer??