je kan de 1e fighters guilds missies vinden in cheyindhal en Anvil. Daarna wordt je naar chorrol gestuurd en dan weer naar skingard etc
jah ik zit nu in die mijn moet ik zelf daar ale die orc doden of doen die members van de fighters guild dat ?
Met de fightersguild hoef je geloof ik helemaal niet in de imperial city te komen. Misschien heb je het over een side-quest over Thoronir ofzo maar die vraag moet je dan eigenlijk niet hier stellen. Ik ben zelf een master in de fightersguild. Elke maand kan ik een salaris ophalen
whoa, koel, dan moet ik ook maar es master worden.. Ik haal nu mijn geld uit handelen, vechten in de Arena als Grand Champion en uit dungeons. En natuurlijk ook side quests
Krijg je ook nog sterke wapens van de fighter guild ofzo? Want dan ga ik hier even wat quests afwerken Ik zit ook bij de darkbrotherhood. Kan deze combinatie geen kwaad?
jah je had gelijk dat had helemaal niets te aken met de fighters guild maar het was een missie van the dark brother hood LOL
Ik heb de quest 'Azani blackheart' Die azani blackheart gedood. Daarna ga je weer terug naar het dorp met de dark elf. Om hem af te ronden moet ik naar mijn idee met die dark elf praten( die gast met die dutie's) . Als ik dan met hem praat zegt ie, we killed azani blackheart. Mij lukt het dus niet die quest af te ronden, weet iemand hier de oplossing voor. Btw, Als ik hem bijvoorbeeld s'nachts in z'n huis ontmoet blijft ie het zelfde zeggen'.
hoihoi ik heb een vraagje over de "stone of St. Alessia" quest van de fighter's guild. ik heb alle ogres in de ruine afgemaakt en sta nou te kijken naar een gate die niet open wil. volgens een guide moet ik naar een balcony gaan om ergens op te duwen om de gate te openen. probleem is ik kan in die hele ruine nergens iets vinden om te activeren om die gate open te krijgen. help!
Daar heb ik ook even naar gezocht herinner ik me. Je zal wel zien dat eenmaal je alle ogres hebt gedood het gelukkig niet echt een groot tunnelcomplex is, en met een goede illumination spell/night eye kom je al ver. Je zal die steen op een moment zien zitten, in die ruimte kon je zowel naar links of naar rechts als ik het goed heb. In elk geval zal je vlakbij die ruimte een trap naar boven zien lopen welke uitgeeft op een soort loopbrug. Eenmaal boven moet je goed uitkijken naar de typische 'activate stones' namelijk die grote tegels met blauwe edelsteen. Die loopbrug is het enige verdiep dacht ik dus dan zou je het snel moeten vinden hoop ik.