1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fighters guild Questions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excalibur, 28 mrt 2006.

  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet in zo missie voor aryarie 10 stuks imp galls vinden
    in robber glen clove
    maar ik heb binnen overal naar gezocht kan geen 1 stuk vinden
    wat doe ik verkeerd ..??
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal zouden er in die grot echt 10 imps te vinden moeten zijn... Als je op hun lijk zoekt vind je de imp gal maar dat weet je waarschijnlijk wel. Anders misschien nog eens opnieuw laden.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    in welke stad moet ik zijn om nieuwe quests te krijgen voor de Fighters guild?
    ik ben een beetje de draad kwijtgeraakt met alle guilds 8)
    (ik wist wel dat ik ze niet allemaal tegelijk moest doen :+)

    of is er mss een site waar alle Fighters guild quests op een rijtje staan, want mss heb ik al een quest openstaan, maar herken ik em gewoon niet
    (ik wist wel dat ik niet te veel quests tegelijk moest aannemen :+)

    ik wil veel te veel tegelijk doen in deze game :p
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je niet wat je als laatste quest hebt gedaan?
    Ik weet niet waar jij precies bent maar ik had dit ook een tijdje. Toen moest ik naar het vrouwtje tegen over de fighters guild in Chorrol, die geeft je een nieuwe quest, of die zegt waar je heen moet.
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bij active quests moet er normaal staan ga naar die npc voor nieuwe opdrachten. Ik dacht dat er niet altijd bijstond waar die zich bevonden, maar als ik het me goed herinner kon je opdrachten krijgen in Anvil, Corrol en Cheydinhall.

    GameFaqs - Fighter Guild Walkthrough
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    thnx @ C H I L, DiaL & Timmeh :), dan ga ik me dat strakjes een haarfijn uitzoeken :p
    kan ik er eindelijk mee verder ;)

    tsja...ik wil nog wel eens quests beginnen, en dan halverwege die quest raak ik afgeleid door een huppelend hert ofzo, en vergeet ik waarmee ik ook alweer mee bezig was. En de laatste tijd heb ik meer tijd gestoken in de Mages guild, de Dark Brotherhood, en een paar Sidequests.

    Nu staan er dus zoveel quests open dat ik niet meer weet of het een sidequest is of een quest van een van de Fighters guild. O-)
     
  8. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik nieuwe contracts krijgen?? Die gast in Anvil heeft niks en die Burz gro kash ook niet.
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    fighters guild in chorrol. Vilenna donton of zo'n orc met een hanekan
    villena donton is een oude vrouw in een heavy raiment
     
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    fighters guild in chorrol. Vilenna donton of zo'n orc met een hanekan
    villena donton is een oude vrouw in een heavy raiment

    EDIT: sorry voor dubbelpost, ongelukje
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  11. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks, ik ben nu bezig met de "allies for bruma" quest. Wat een k*t gedoe zeg, al die oblivion gates.
     
  12. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al aardig ver in de Fighters Guild en nu ben ik bezig met de Quest:

    Mystery At Harluns Watch

    Het probleem is dat ik die Will O Wisps voor de Cave al heb verslagen, maar als ik in de cave kom en mijn radar volg dan kom ik uit bij een aantal skeletten. Mijn groene pijl wijst daarop. Maar ik kan niks vinden zodat ik verder kan met de missie. Weet iemand precies wat ik nu moet doen?

    Bedankt!
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    alle trollen kapot make die er rondlope
     
  14. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al onwijs veel van die dingen gedood, maar zonder radar waar ze zijn is het echt onwijs moeilijk. Is er misschien een handigheidje voor? want die radar wijst echt uit dat ik bij de skeleten moet zijn.
     
  15. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoort bij die skelete een update te krijgen, waaarin wordt gezegd dat je die trollen moet dode
     
  16. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Mystery at Harlun's Watch

    Ja inderdaad ik heb het zelfde probleem! Ik ben al een keer overnieuw begonnen aan die missie met een ouwe savegame maar dan krijg ik het zelfde probleem met die skeletten dat er niks meer gebeurd. Ik heb de trollen al allemaal verslagen. weet iemand wat ik verkeerd doe?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan denk ik toch dat je niet elke trol hebt verslagen. Ben je in elk gangetje geweest. Je quest word namelijk ge-update wanneer je alle trolls dood. Als ik jou was zou ik even bij je map kijken waar je nog heen moet in de grot. En anders gewoon even de grot doorlopen en controleren of er nog een trol is. Anders heb je met een bug te maken als je dan nog niks krijgt.

    Edit op hieronder:

    Heb je de quest wel als current quest staan? Anders zou ik even naar Drarana Thelis gaan die zit volgensmij in het kleine dorpje ten westen van die cave. Dat dorpje waar je je opdracht vandaan had gekregen.

    http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Mystery_at_Harluns_Watch
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  18. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het wel een bug zijn want ik kreeg wel een update dat ik de trollen verslagen had maar het groene puntje staat nog steeds op de skeletten en ik krijg geen update ik heb ook elke keer één uur doorgedrukt ook zonder resultaat. helaas

    edit: Ik heb de opdracht van drarana thelis gekregen en ik ben ook weer terug naar haar gegaan maar ze zegt dat ik die disappearances moet vinden?? rare bug ik hoop dat er een update voor komt.

    I've killed all of the trolls in Swampy Cave. I should look for evidence that these were the creatures responsible for the disappearances at Harluns's Watch.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me aangemeld bij the fighters guild maar wil wel een opdracht doen naar wie en waar moet ik heen?
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je die skeletten even checken op evidence ofzo?
     

Deel Deze Pagina