1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fighters guild Questions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excalibur, 28 mrt 2006.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ga in anvil naar die redguard en in chedynhal naar die orc als ik me niet verigs

    over die Mystery at harluns Watch --> zoek eerst het lichaam van Eduard Denile in het meest zuidelijke tipje van de grot --> ipv skeleten zoek het intacte lichaam dat verklaart namelijk Will o Wisp aanwezigheid
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  2. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wat is de Evidence op die skeletten? Ik vond een goedkope ring bij een van die skeletten of zombies, maar zou dat het zijn?
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zoals ik al zei zoek het dode lichaam (dus met vet enz eromheen)
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    zombie ^^^^

    maar ik hoefde helemaal niet te zoeke ik kreeg meteen update
     
  5. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    over die Mystery at harluns Watch --> zoek eerst het lichaam van Eduard Denile in het meest zuidelijke tipje van de grot --> ipv skeleten zoek het intacte lichaam dat verklaart namelijk Will o Wisp aanwezigheid[/QUOTE]

    In het meest zuidelijke tipje van de grot liggen 2 skeletten en 2 zombies ergens anders in de grot liggen ook nog 2 skeletten, ik krijg geen update en Eduard Denile zie ik ook nergens liggen. Ik ben de hele grot 20 x doorgelopen maar er gebeurd nog steeds niks:mad: :mad: :{

    edit: Heb jij het al opgelost funkybouncer??

    edit: Ik ben er inmiddels achter hoe het zit het is namelijk een bug in het spel sommige hebben er last van andere niet. Je kan gelukkig nog wel master worden van de fightersguild door naar die darkelf Modryn Oreyn z'n huis te gaan hij geeft je dan een nieuwe opdracht om je advancement te halen
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  6. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon precies hetzelfde. Ik heb alle Trolls gekilled. Kreeg ook de update, maar zit nu gewoon vast en kan niks vinden. Dan maar weer een nieuwe quest aanvragen.

    EDIT: hoe heb jij het voor elkaar gekregen om een nieuwe opdracht te krijgen? Ik krijg namelijk niks :confused:
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  7. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben naar Modryn Oreyn zn huis gegaan in chorrol hij geeft je een nieuwe opdracht waarmee je de master achievement kan halen maar de champion achievement van Harlun's watch kunnen wij schijnbaar niet halen
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook naar de lichamen gekeken? En dan niet de skeletten maar de mensen met vlees er nog omheen zeg maar? Zoals Sith_Vegeta al enige malen gezegd heeft.
     
  9. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh hij zegt tegen mij dat ik verder moet gaan met mijn huidige contract. Ik krijg niks nieuws.
     
  10. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep heb ik ook naar gekeken. Er liggen op die plek 2 zombies en 2 a 3 skeletten.
     
  11. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0

    Je moet eerst nog met die dark elf vrouw praten in harlum’s watch met wie je eerder ook al had gesproken. Zij zal je quest afsluiten en dan kan je naar de fighters guild om je advancement en payment te halen
     
  12. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Een payment en een advancement krijg ik niet want ik heb de quest niet afgerond.
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vrouwtje rond hem af. Je krijgt 3updates. In eentje zeggen ze dat de lichtjes uit het moeras die wezentjes zijn en in de 2e moet je alle trollen uit de grot afmaken. Als je die 2e hebt volbracht krijg je nummer 3 en daarin staat dat je naar dat vrouwtje terug moet om te vertellen wat je hebt gedaan. Daarna moet je terug naar de guild. Ik denk dat jij nog niet alle trollen hebt afgemaakt of dat je nog niet naar dat vrouwtje bent terug geweest
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik doe weer eens een quist waar ik weer niks van snap:p

    Hij heet: More Unfisished Business!

    Ik moes op zoek naar maglir.. En ik had hem gevonden, en ik moest vragen waarom hij nog defaulded contract had ofzo iets:confused:

    Dus ik ga zo naar hem toe en zegt zo van: Ik ben niet langer meer een member of the fighters guild en hij is nu de black company heeft gejoind.


    Dat staat er alleen nu weet ik niet wat ik moet doen:confused:

    Ik type het wel ff over in het engels nog de quist:

    Maglir tells me that he is no longer a member of the fighters Guild. He is trying to scrounge up work, so he has joined the blackwood company.

    Ik snap er niks van :confused:
     
  15. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net die wapens gebracht naar die grot, al die trollen gedood, toen naar die vent gegaan voor beloning, toen ben ik gepromoot tot aprentice ofzo, nu staat er geen quest meer in me journal, ook geen rood pijltje waar ik heen moet, maar hij zei iets over anvil, kan iemand me op weg helpen, ik loop uren te zoeken maar weet niet waar ik heen moet....
     
  16. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet nog even met ze doorpraten en zeggen dat ze overlast enzo veroorzaken.. dan vragen ze volgens mij of je werk voor hen kunt vinden:)
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Nop dat is een andere missie. (weet niet hoe hij heet.) het ligt eraan hoe je eerder de missie heb afgerond met MAglir en hoe je tegen hem praat. Behandel je hem als vuil (wat ik denk dat je heb gedaan) praat dan met de Dark Elf die je de missie gegeven heeft om Maglir te zoeken. Je krijgt dan van hem de opdrachtgever van Marglir queste te horen.
     
  18. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    oke sorry, die missie heb ik dan nog niet gedaan:)
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Maar er staat geen rood pijltje.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ga dan gewoon terug naar fightersguild nar die elf (is hij alleen overdag, snachts slaapt hij in zijn huisje in het zuidwesten van de stad)
     

Deel Deze Pagina