Sta ik er nog niet bij omdat ie de registratie nog aan het 'processen' is? Duurt 2 dagen volgens de site..
Nee niet gedaan, k dacht dat de topicstarter daar voor zou zorgen. Kan nu niet meer zeker? Misschien handig voor de volgende keer om het in stappen uit te leggen wat je precies moet doen, zodat nubs als mezelf het ook begrijpen dan
Zie startpost: En stukje lager staat heel groot een kopje Joinen en Launch met daaronder een NOG grotere link om te joinen ! Dacht dat mijn startpost toch redelijk duidelijk was !
Met welke games mag je nou mee doen? Of met elke nieuwe game die je hebt? Ik vind dit altijd zo vaag... Wat is nou het doel?
Achievements halen. Met iedere game die je wilt. Hoe kwam je op het idee dat er restricties aan zitten?
De meeste GS halen binnen de vooraf bepaalde periode, welke game je gebruikt daarvoor maakt niet uit..
Ja m'n eigen fout, dacht dat registreren genoeg was maarre, is het nog mogelijk dan denk je om mij handmatig toe te voegen ofzo?
Nee, als een challenge eenmaal gelaunched is, kan er niemand meer meedoen! Dus je zult moeten wachten tot mijn Kerstchallenge !
Ja had hem hier toevallig nu liggen van een maat van me Dus denk doen we maar gelijk even dan hebben we dat ook gehad
Net ff stuk of 600 gehaald met Fifa street 3... in 2 uurtjes tijd ofzo. Hopelijk zo nog 135. ff een keertje leuk beginnen aan de challenge