1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]











     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hansel en gretel. De film was zo slecht dat ik echt paar keer ineen deuk lag. Vooral als al de heksen bij mekaar komen en ze gewoon als blaadjes worden weg geknalt.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Wat hebben Thor en Loki trouwens ziek kort haar in Thor 1 :+
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Net The Worlds End gekeken en wat viel die vies tegen vergeleken met Shaun en Hot Fuzz. Op een paar momenten na totaal niet grappig en ook qua verhaal niet interessant
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Disconnect
    Prima film waarbij niet alles is wat het lijkt, of een achterliggende gedachte/reden heeft. Wat is goed en wat / wie is slecht? Wellicht zijn de verschillende verhalen niet bijster origineel of wellicht cliché, maar het heeft wel wat. Kijkt lekker weg.
     
  6. Manu2

    Manu2 New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend despicable me2 gekeken echt een aanrader veel dubbelzinnige humor een droge humor! Net als 1 een leuk verhaal en de kinderen dragen bij een veel grappen.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net Prometheus voor de tweede keer gezien en vond 'm een stuk beter dan in de bios.

    De soundtrack is alleen wel enorm matig, zit echt maar 1 nummer in 8).
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Thor: The Dark World

    Verrassend goede film en leuk om te zien! :eek:

    + We krijgen veel te zien van het universum. In tegenstelling tot Thor had ik nu écht het idee te kijken naar een groots epos.
    + Geweldige kostuums en set pieces. Asgaard en de Dark Elves zien er fantastisch uit.
    + De rollen zijn grotendeels goed gecast, in het bijzonder Thor, Odin, Loki, Frigga, Heimdall ( _O_ ), Malekith en Algrim.
    + Een aantal onverwachte plotwendingen en leuke twists, het verhaal blijft boeien. Ook het tempo is anders dan in veel andere actiefilms, er zitten diverse actie 'key moments' vroeg en midden in de film.
    + Malekith en Algrim zijn samen goede bad guys, ze werken samen en hebben respect voor elkaar. Dat vind ik echt heel gaaf, in plaats van dat er één bad guy is met een slaafje.

    - De film begint met Loki die wéér flauwe opmerkingen maakt. Ik vind het jammer dat hij niet één keer spijt heeft, of lijkt te hebben. Hij is toch niet zó slecht?
    - Misschien iets te veel humor. Er zitten veel kleine grapjes en grappige momenten in de film.

    + De uitvaart van Frigga en de andere Asgardianen, mooi!
    + Malekith wordt gruwelijk hard ingemaakt op het einde.
    - De Asgardiaanse soldaten die makkelijk verslagen worden door de soldaten van Malekith, dat vind ik zó tegenvallen. Ze kunnen toch wel vechten zeker?
    - Twee aanzetjes naar bad guys en verhalen in de volgende film. Met andere woorden, de film heeft een einde.
    Conclusie: awesome!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben je ook blijven zitten voor de post-credits scenes?

    Ik wist helemaal niet dat ze naar

    the infinity gauntlet

    aan het toe werken waren :eek:

    Dat word Avengers III dus.

    Vroeg me al af waarom we in de post Avengers Marvel films niks meer van Thanos zagen maar ze bouwen dat dus echt heel langzaam op.

    Heel erg vet
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Een andere film toch. Niet avengers 3
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Guardians of the galaxy komt er nog tussen door maar ik dacht dat die wel in die verhaal lijn zou passen maar dat de echte conclusie in Avengers III zou komen?

    Kan het mis hebben hoor het is nogal een wirwar van verhaallijnen en spinoffs de komende jaren
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De bios liep leg na het eerste stukje after-credits, toen heb ik gevraagd of er nog een stukje kwam en dat kwam er. :+

    Anyway:

    Guardians of the Galaxy wordt waarschijnlijk Thanos. Raar dat we dan bij Thor dit stukje zien, want The Collector (de rol van Benicio del Toro) is gecast voor die film. Dus Guardians gaat misschien wel meteen over de Infinity Gauntlet en de krachten die er voor nodig zijn, of het is slechts een aanzet naar Avengers 3. Dunno.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop dat laatste want om dat allemaal in Guardians te doen gaat nooit passen natuurlijk.

    De verzameling is immers nog lang niet compleet. Alleen daarvoor hebben ze nog wel een paar films nodig :+
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O ja, 3D sloeg weer nergens op... :F:
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Infinty gauntlet was ook al in thor 1 op de achtergrond. Zag een after credits explaination op ign op yt
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vond je? Ik vond het echt goed uitgevoerd.

    Het was niet maar half toegepast in ieder geval
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh, welke twee after credit scenes waren er dan? Ik heb alleen die met
    de Collector
    gezien.:eek:
     
  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik liep ook weg na de eerste after credits scene :+

    Deel 2 beviel mij ook veel beter dan deel 1, waar ze teveel op de aarde bezig waren. 3D had inderdaad, zoals bijna altijd, geen toegevoegde waarde.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het was niet slecht, maar soms had ik niet eens door dat het 3D was. Er waren ook weinig momenten waarin het echt heel mooi was.

    Tweede is niet zo bijzonder hoor:

    Je ziet die scène van Jane aan het ontbijt weer, en dan landt Thor tóch en zoenen ze. :+
     
  20. KidInk

    KidInk Guest

    Inmiddels ook Thor: The Dark World gekeken.

    6/10

    Ik vond de vele komedie scenes in de film het hele verhaal kapot maken. Ik verwacht bij zulke films een verhaal dat je echt, als het ware, opslurpt. Bij Thor: The Dark World was dit niet het geval. Overigens ontbreekt er ook echt een ware ''eindstrijd''.
     

Deel Deze Pagina