Ik vond Frozen juist k*t. Heb 'm op de achtergrond laten draaien voor de muziek. Merendeel van de Disney / Pixar films heb ik echt helemaal niks mee. Geef mij maar de oude films.
Oldboy ( 2013 ) Gemixte gevoelens. Het is een remake en als je het origineel kent (die ik super vond), dan is dit een enorme tegenvaller. Je vergelijkt alles met het origineel en omdat de film toch wat anders wilt zijn, is het een domper. Echter, als je het origineel niet kent, of dat gewoon los laat, is het helemaal zo slecht nog niet. Ok, op het stukje super power bij hordes enemies na. Het origineel had imo meer sfeer en feeling, maar dit is gewoon meer 'main stream'. Moet zeggen dat toen de film was afgelopen en ergens las om eens niet aan het origineel te denken, deze film begon te waarderen.
Moonrise Kingdom Het absurde van de film en de bijzondere manier van filmen vond ik leuk, voor de rest kon het me niet boeien. Ik ben sowieso een beetje allergisch voor films waarin kinderen de hoofdrol spelen. Hou niet van dat sfeertje. Ik wist vooraf natuurlijk dat het om kinderen draaide, maar ik had ze ten eerste ouder verwacht en ten tweede had ik een minder kiddy invalshoek verwacht.
Die film is echt super grappig. Ik vind hem erg leuk in ieder geval. En daarbij, de bijrollen van Willis, Norton en Murray zijn ook erg goed!
Ik had Jagten laatst eindelijk eens gezien. Ik was wel even sprakeloos, een meesterwerk die zeer interessante vragen oproept.
Heeft iemand The Fifth Estate gezien? Hoe groot is de rol van Carice van Houten? Het viel me nu net op dat ze op de Nederlandse poster staat (en niet op de andere uiteraard).
Ik zit echt te twijfelen om die film te kijken, want de kritieken die ik lees op o.a. IMDB zijn niet bepaald mals.
Hehe op DVD staat ze ook en halen ze Brühl weg. Wil hem wel binnenkort nog zien. Weet overigens wel echt 0,0% af van WikiLeaks en het verhaal eromheen, dus oordelen hoe het verhaal in de film daar vergeleken mee is zal ik niet kunnen zeggen. [yt]DlM2CWNTQ84[/yt] Nou, lijkt uiteindelijk wel okay. Dane DeHaan kan weer lekker emo doen zoals altijd, dus zijn rol als Harry lijkt me wel tof. Vind het wel een toffe gozer ondanks dat zijn rollen wel vaak op elkaar lijken qua persoonlijkheid.
Zag het net. Identity blijft mijn favoriet (andere twee zijn ook awesome hoor) uit de Bourne-trilogie. Tom Hardy erbij en shit is aan.
Heb net 300 rise of an empire gekeken. Erg leuke film waarvoor je het eerste deel nog goed moet herinneren. Er zitten redelijk wat verwijzingen in en qua tijdlijn zit er overlap in