Hij kwam er vandaan had ik net begrepen, maar RIP. Voor degene die het willen weten: Heb een link naar zijn Facebook in het WTF topic gezet op de Mile.
Hehe. RIP of course, maar overal weer heerlijk opgeblazen. Matige acteur, hopelijk nu ook geen F&F meer. Laatste doen met Statham en dan doaaag.
Deel 8 was oa. door Walker al bevestigd en de studio wil zelfs (minimaal) tot 10 doorgaan.Geen idee of zijn dood daar nu verandering in gaat brengen
Jammer dat hij zo vroeg is overleden. Vond de F&F films altijd vermakelijk maar zeker niet hoogstaand. In Running Scared speelde hij overigens erg goed!
Wow echt? Erg erg verschrikkelijk, ik vind hem een hele goeie acteur, vooral in F&F films. Ik zal hem missen, ben dan wel bezorgd over hoe dan de nieuwe F&F films gaan zonder hem.
Waarom moeten die gifjes nou meteen weer gemaakt worden en er dan ook nog om lachen? Vooral diegene met die beelden van Koninginnedag. Tering, vind dat wel erg kort dag en vrij giftig richting o.a. Paul Walker en de slachtoffers van die bewuste Koninginnedag. Het kan toch nog wel even een paar maanden wachten of niet? Damn, beetje misselijkmakend hoe men tegenwoordig over de dood denkt en doet.
Mjaaa, nieuwe maand. November Films 86. The Way, Way Back (Nat Faxon, Jim Rash, 201 :: 7.5 87. The World's End (Edgar Wright, 201 :: 7.0 88. Cloudy with a Chance of Meatballs (Phil Lord, Chris Miller, 2009) :: 7.5 89. The Road (John Hillcoat, 2009) :: 7.0 90. We're the Millers (Rawson Marshall Thurber, 201 :: 6.0 91. 2 Guns (Baltasar Kormákur, 201 :: 6.0 92. Moon (Duncan Jones, 2009) :: 8.0 93. The Kings of Summer (Jordan Vogt-Roberts, 201 :: 7.0 94. Lawrence of Arabia (David Lean, 1962) :: 9.0 95. Wild Target (Jonathan Lynn, 2010) :: 6.0 96. The Kids Are All Right (Lisa Cholodenko, 2010) :: 7.0 97. Mud (Jeff Nichols, 2012) :: 6.5 98. Three Kings (David O. Russell, 1999) :: 7.5 99. Elysium (Neill Blomkamp, 201 :: 5.0 Zit aan de 99 dit jaar. Wel aantal seizoenen van series er tussen. Proberen in ieder geval officieel 100 films te halen dit jaar.