Transformers vind ik altijd wel tof. Zeker in de bios. TMNT is heerlijke nostalgie. Hercules ziet er beter uit dan ik verwacht had. Edge of Tomorrow zal wel weer een typische TC film zijn maar die zijn wel altijd vermakelijk. En 22 Jump Street is awesome.
Het zal tijd worden dat we beelden van Exodus gaan krijgen. Misschien nog meer hyped om dan Interstellar.
Vanavond Catch me if you can kijken denk ik. Dat is een prima film toch? Vandaag vertelde iemand me dat het zelfs behoorlijk te vergelijken is met The Wolf of Wall Street, nou helemaal prima zeg ik dan!
Dit dus, er zijn genoeg films die prima popcorn vermaak zijn en niet meer, zoals Pacific Rim en tmnt enzo ook.
Pacific Rim vond ik niet eens popcorn vermaak, eerder een irritant mosquito die langs je oor vliegt terwijl je s' avonds probeert te slapen.
Vandaag gezien op t Imagine Filmfestival, eigenlijk maar 1 film en wat shorts.. The Wind Rises [yt]imtdgdGOB6Q[/yt] De nieuwste van Ghibli Studios en de (naar het schijnt) allerlaatste film van Miyazaki (die je wel kent van Spirited Away). Het is volgens mij een vertelling naar waargebeurd verhaal, maar hij viel echt heel erg tegen. Het volgt het verhaal van een Japanse vliegtuig engineur en er gebeurt werkelijk helemaal niets in de film. Ik heb geen probleem met langzame films, maar het moet wel ergens heengaan. Had heel erg veel zin in deze film maar ik kon er echt niets mee, matig zesje.. Tijdens de shorts wel een geweldige korte film gezien, 5 minuten duurt ie, maar super origineel! A bounty killer meets Death: [yt]gYR2IIb3JsQ[/yt]
Ben naar beide zeer benieuwd. Heb een beetje hoop dat Exodus de nieuwe Kingdom of Heaven gaat worden. Hmmm moet weer eens Kingdom of Heaven kijken en natuurlijk de DC versie.