Mwa, vind ik wel meevallen. Zeker de tweede is echt leuk! Snap alleen niet waar Yellow die info over Azog vandaan haalt, wordt alleen terloops eens genoemd in het boek...
Hmmmm....dat vind ik dan weer minder om te horen. Ik hoopte juist dat deel 2 een heel stuk epischer zou zijn. Maar we gaan het zien, soon enough. Ik wist al die dingen niet die Yellow zei, maar het is inderdaad geen reden om de personages nogal saai/on-memorabel te maken. Scene met Gollem vond ik wel echt geweldig, maar de CGI was gewoon echt een afleiding en niet op de goede manier. Ik ga zeer binnenkort een marathon houden in een weekend van alledrie LOTR films en na afloop weet ik zeker dat ik er weer achter kom dat The Hobbit hier niet in de buurt komt. Effe een klein beetje offtopic...hoe is die War in the North game eigenlijk?
En zijn vieze matje... Prisoners 2! Nu met Ryan Reynolds. Line-up van Cannes ook bekend. Ga eens op trailer hunt, die film van Tommy Lee Jones zit er ook tussen. Trailer is me wel bijgebleven, ben benieuwd. [yt]HBFAf1-KGdY[/yt] Tof, van director van Another Earth.
Als producer/director van enkel matige horror films zal ook dit ongetwijfeld weer geen hoogstandje worden... Ben nooit een fan geweest van zijn spul, gore wil niet zeggen dat het ook gelijk creepy is, integendeel, de beste horrors zijn imo juist diegenen waarbij het hele gore aspect ontbreekt.
Ik hoop toch wel op een moderne Cannibal Holocaust en dan kan gore natuurlijk niet ontbreken. Er bestaan natuurlijk goede horrors zonder gore, maar dat moet dan wel bij de inhoud passen. Ik had al gelezen dat je er niet te veel van moet verwachten, maar bij het gebrek aan horrors dit jaar kijk ik er toch wel naar uit.
Gebrek aan horrors? Oculus, Afflicted, 7500 enz. Dit zijn dan nog de Westerse films, in Azië komt ook genoeg leuk spul uit. Ik moet zeggen dat het aanbod in jaren weer eens aardig is en niet volledig bestaat uit remakes.