1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kick-Ass 2
    Vermakelijke film net als vorig deel. Moet hem eigenlijk nog eens kijken, aangezien ik hem nu half op de achtergrond aan het kijken was en wat stukken gemist heb.

Jug Face
    Na een half uur afgezet. Kon me niet boeien. Nog iets doorgeskipt, maar zag er niet naar uit dat er verandering in ging komen.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Meer series gekeken eigenlijk.

November
    Films
    68. [​IMG] We're the Millers (Rawson Marshall Thurber, 201:cool: :: 6.8 [​IMG]

Series
    69. [​IMG] Boardwalk Empire - Seizoen 4 (Terence Winter, 2009) :: 9.0
    70. [​IMG] Mad Men - Seizoen 2 (Matthew Weiner, 2007) :: 7.8
    71. [​IMG] Mad Men - Seizoen 3 (Matthew Weiner, 2007) :: 7.8

Statistieken
    Totaal 1 films (maandgemiddelde: 4.2) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 0.
    - Lang (meer dan 75 min.): 1.

Totale speelduur: 110 min.
    Aantal films / series herzien: 0.

Best beoordeeld: Boardwalk Empire - Seizoen 4 (9.0, 1ste dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: We're the Millers (6.8).

Media-verdeling
    [​IMG] 1.
    [​IMG] 3.

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Oneens, voor sommige is er een grotere binding met een persoon dan jij hebt. Stel je bijv. jouwn favoriete acteur maar eens voor, als die op zo'n gruwelijke wijze omkomt.

Zeg niet dat het mijn absoluut favoriete acteur was, maar zeker wel een van.

Ook zijn er natuurlijk heel veel mensen die hem persoonlijk goed kennen, zeker omdat hij ook een heel sociaal persoon scheen te zijn geweest.

Gifjes zijn indd beetje vroeg, over een paar maanden had ik er misschien een glimlach om kunnen laten, maar dit bewijst dus al dat mensen direct na het horen van het nieuws aan de slag zijn geweest, wat gewoon ronduit triest is.

Sommige mensen hebben gewoon wat meer met iemand dan jij bijvoorbeeld, dat mag toch wel of niet...?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die gifjes zijn al zo oud als het internet

En ik zeg niks over de persoon want het zal best een prima kerel geweest zijn. En natuurlijk is hij te jong overleden

maar het was een acteur van het niveau Hayden Christensen

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Daar ben ik het niet mee eens, maar goed, dat mag jij natuurlijk zelf vinden.
    Hij heeft in andere rollen dan FF wel laten zien dat die prima kan acteren. En zeker ook als die nog meer had kunnen maken was er nog meer moois uit gekomen.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Koninginnedag?

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Come on Yellow. Get off your high horse 8) Lees even terug en besef wat je zegt please... Generaliseren kun je sowieso als de beste maar probeer het een beetje reëel te houden

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit dus en wat betreft ben ik wel klaar met deze discussie.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Vorige week de Sneak Preview van Bro's Before Ho's gekeken, maar was niet heel veel soeps. Maar natuurlijk wel leuk als je zin hebt in wat platte humor.

Oh, en: Captain Philips! _O_ Tom Hanks blijft een geweldige acteur.

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Iedereen zijn eigen mening , maar binding met Paul Walker door F&F slaat echt als kut op dirk. Je kan onmogelijk een band creëren met die man omdat hij in de meest oppervlakkige pauperfilm speelt die er is. Dat is net iets als verdrietig zijn als Steffen Haas dood gaat omdat je New Kids zo briljant vond.

Er gaat iemand dood in een auto ongeluk, ja het is naar maar meer ook niet. Gebeurt dagelijks een heleboel en je kan op veel gruwelijkere manieren gaan dan op slag dood door een boom.

Niet lullig bedoeld maar ik vind het gewoon enorm overdreven.

Sent from my Batmobile

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Pffft. 8) Alsof je nog nooit een fanboy tegen bent gekomen. Beetje begrip daarvoor mag ook wel.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb geen begrip voor fanboys :+

Sent from my Batmobile

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Over fanboys gesproken: Volgende week woensdag naar The Hobbit 2! _O_ Weer een tripje naar Middle Earth. :cool:

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Nice! Ga ik ook zeker heen :D

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oke daar ben ik wel een beetje fan van.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    I would be sad als Will Smith dood zou gaan. Hij is mn mattie

17. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Een band creëren met iemand die acteert vind ik sowieso vreemd aangezien het geacteerd is. Wat je ziet is niet die gozer maar gewoon een personage van een film of serie. Oftewel je kan je 'hechten' aan een personage maar dat staat echt volledig los van de acteur (als hij goed acteert). Daarom begrijp ik nooit hoe mensen echt (oprecht?) verdrietig kunnen zijn als een hollywood ster dood gaat.

Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, maar het zal vooral ook wel komen omdat het sympathieke aardige kerel was naast acteur zijn. Veel van die lui hebben teveel attitude, maar hij liep gewoon overal rond zoals wij zonder een lading bodyguards. Net als hier:

[Yt]Y6okridFiBM[/yt]

19. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Dat zal best wel zo zijn maar dan nog ken je die gozer helemaal niet. Er gaan elke dag genoeg mensen dood die sympathiek zijn. Maar omdat je hem wel is heb gezien in een film maakt het nog niet meteen dat je hem kent. De caissière bij de AH zie je waarschijnlijk vaker en die kan ook sympathiek zijn maar als die er niet meer is maak je je er verder ook niet druk om.

Dat je teleurgesteld bent dat je niet meer kan genieten van zijn acteren kan ik wel begrijpen omdat je fan bent van zijn werk. Maar ik heb niet het idee dat dat de reden is dat iedereen mijn facebook vol spamt.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Cassières van de Albert Heijn zijn nooit sympathiek... In elk geval in Amsterdam dan :+

Deel Deze Pagina