Yep, had hem al eens eerder gezien en recent nog die andere twee in deze vorm van een trilogie. Alle drie wel vermakelijk, maar Shaun of the Dead duidelijk de beste.
Shaun of the Dead was weer leuk. Komende avond filmavondje met mijn ouders en één van die dingen die mijn broertje moet zijn.
Die film was toen al slecht met vreselijk goedkope effecten, ook voor die tijd, dat ga je nu sowieso niet meer uitzitten.
Haha, tja ik moet het daarom denk ik ook overdag gaan kijken of gewoon om een uurtje of 19:00 hooguit. Een marathon zou heel tof zijn, maar das insanity. Gewoon rustig eerst deel 1 kijken en dagje later deel 2 etc.
Nu nog even de DC versie van Kingdom of Heaven halen en Blade Runner. Blijven samen met LOTR imo de beste extended versies van een alle films.
Jup. Zeker de extended versie. Gewone film is "maar" een 7 imo. De extended versie maakt daar een 9 van. Blade Runner is ook geweldig. Zijn volgens mij 7 versies maar je moet de Final Cut hebben. Dat is de versie die Ridley Scott eigenlijk wilde releasen.
Moet nog steeds de extended (van wat je volledig kan noemen) versie van Once Upon a Time in America kijken.
Goh...dus die extra scenes voegen echt zoveel toe en zijn zo tof dat het een 9 krijgt? Cool! Ik zal de twee in elk geval in het achterhoofd houden.
Ja de film krijgt gewoon meer diepgang. Wat er voor zorgt dat veel keuzes een stuk logischer zijn opeens.
Kingdom of Heaven is een must op BR. Zoveel beter dan het origineel. Verhaal is beter, word zelfs een compleet stuk toegevoegd. En Saladin is baas, die acteur speelt die rol erg sterk.