Ziet er goed uit , lijkt me typisch een film om toch echt even in iMax te gaan checken . Al zal het verhaal wel weer flinterdun zijn, maar met de explosies zit het wel goed.
Jup de titanic zinkt op het moment dat Luke erachter kont dat Darth z'n vader is en dan sterft Godzilla door Matthew Broderick. Sent from my Willem9000
Godzilla was allright. Spoiler monster fight scenes waren gruwelijk. Maar WAAROM weer zo een zoetsappige voorspelbare liefdes drama story erin. Niet nodig en maakt het cliché
Begrijp dat het te lang duurde voordat die scenes eindelijk eens komen? Dat het dus heel veel gedoe met mensen is voordat Godzilla eindelijk eens aan bod komt. Maar vergeleken met die andere films....is het geheel allemaal niet zo heel anders?
Klopt. Spoiler I like the battles maar duurde te lang voor die aan de gang kwamen. 45-50min voordat je Godzilla ziet
Enemy (Denis Villeneuve, 201 Heerlijk vaag. Ik vraag me af of er een duidelijke sturing zit in het verhaal. Veel verder dan Spoiler 'er is een cyclus' kom ik niet. Ik dacht meteen aan een Spoiler dissociatieve identiteitsstoornis , maar dat lijkt me wel erg cliché. De Spoiler spin slaat duidelijk ook op een overkoepelende angst maar ook op dat vlak krijg ik weinig ingevingen. Ik zag op joepietoepie een uitleg staan van 25 minuten. Die ga ik eens kijken. Normaal vind ik het heerlijk om zelf te speculeren, maar ik ben clueless. Zeer de moeite waard, echter. IMO.
Dat filmpje maakt een hoop duidelijk. Ik ben zelf totaal niet zo iemand die na een film nog dagenlang naar onderliggende betekenissen gaat zoeken. Als een film is afgelopen moet hij voor mij ook afgelopen zijn. Dat filmpje was daarom voor mij wel handig.
Precies hetzelfde hier. Had hier ook op gehoopt. Een beetje het verhaal in laten komen en dan de bom laten barsten. Anders zit je twee uur lang naar een Godzilla te kijken in rage mode
Eens. Al is het kijken van die explained eigenlijk wel een must. Vanavond naar Godzilla, voor de mensen die al geweest zijn: kwam de Interstellar-trailer nog?