Een vriend is naar Godzilla geweest en vond de film vreselijk. Teveel gepraat, gaat teveel om de mensen, action scenes te kort en nogal 'generic' zoals hij het noemde. Ik heb de film zelf nog niet gezien, maar kwam deze thread tegen op IMDB http://www.imdb.com/title/tt0831387/board/thread/229886130 En dat klinkt dan toch wel weer minder. Binnenkort zelf maar eens gaan bekijken.
Klinkt mij juist goed. Meer spanning rond de acteurs en ruimte voor meer drama is juist goed. Niet iedere grote rampen- of monster film hoeft meteen te draaien om de ramp zelf. Bij dergelijke films past juist persoonlijk drama, maar Hollywood doet niet vaak bij zulke grote films vanwege de dollars. Het is echter wel een weerspiegeling van hoe wij zouden reageren in rampscenario's, ook in het meest onwaarschijnlijke van een gigantisch beest.
Kan er deels inkomen, al moet ik zeggen dat als Godzilla in beeld komt, hij wel episch en angstaanjagend is. Spoiler de MUTO's daarentegen, nee...
[yt]z8wRyimbzW8[/yt] Ben het met hem eens, teveel focus op human dingen en love drama story dan op Godzilla
Moneyball en Capote waren erg toffe films. Channing Tatum vind ik sinds 21 Jump Street ook wel toffe acteur [yt]8WmaAl6hPzw[/yt] Die hele film zit vol met geweldige quotes
als ze maar een kwart van het avengers publiek weten te lokken loopt dat wel los toch marvel films zijn hot, denk dat het wel mee gaat vallen ook al is deze net even iets anders dan de rest
Ziet er als een toffe film uit, ken het hele verhaal niet maar ben wel erg benieuwd, vraag me ook af of we een teaser krijgen voor The Avengers 2 bij die film. (aangezien Thor 2 teasde naar die film)
Ziet er leuk uit. Trekt me persoonlijk veel meer dan al die andere superhelden zooi En Andy is awesome!
Andy is een held op zich ik ben reuzebenieuwd, het ziet er ongelofelijk gaaf uit, met geweldige karakters, leuke humor en hopelijk ook wat meer geweld dan de standaard Marvel film. De regisseur keuze maakt me des te meer benieuwd, en de muziek keuze in de trailer is ook gaaf!