Hier in Groningen bij zowel Wolff als Pathe is er gewoon alleen maar 3D voor Godzilla, fucking tyfus 3D. Eerst was het nog mogelijk in de middag te gaan zonder dat hele bullshittige 3D, die already, echt.
Ik heb gisteren Enter The Void gezien, en ik moet zeggen wel een toffe film. Zwaar trippy animaties die perfect een psychedelische trip illustreren. Hij duurt alleen te lang waardoor het laatste uur echt een beetje saai wordt.
Voor degene met ING kan je via de rentepuntenstore een Pathe Unlimited pas kopen voor 40eu. Wel handig met al die films die nu komen.
Kun je ook de 3D versie nemen? Was namelijk van plan om binnenkort een te maken. Komt veel aan dus cheaper uit.
Wordt schijtziek van 3D. Eerst had ik altijd de optie hier. Maar nou 3D steeds minder populair is. Proberen ze het zo door je strot te duwen en is het de enige keuze. Maar ja dan verdienen ze maar geen geld aan mij.
Nee niet die gold volgens mij. Ik heb het ook gekocht nu omdat er deze maanden veel aankomt. Wel 2,50 bijbetalen voor 3d en nog es 2,50 voor imax. Gelukkig is Xmen "free"
Ach Munt heeft niet eens IMAX dus dat scheelt sowieso. Daarnaast is 40 wel nice voor vier maanden. Even kijken.
Tof? Die woordkeuze zou ik niet gebruiken bij Enter the Void. (erg goede film maar ik vond m wel zwaar/benauwend/deprimerend etc) En het is geen psychedelische trip he, hij is dood.
Ik heb het over de animaties in het begin als hij DMT rookt he. Ik heb zelf ook wel psychedelische trip middelen gebruikt en de mood die er neergezet werd was spot on. De film ging idd over doodgaan, op de manier zoals beschreven in 'The Tibetian Book Of The Dead'. Ik voel hem wel
Maar dat was ook een toffe film. 12 Years a Slave won er drie waaronder beste film... Drie te veel imo.