Ik heb eerst 2 minuten moeten kijken voor ik zag dat het Rhino moest voorstellen.. Ben huiverig. Sent from my Batmobile
Andrew als Spidey is tof, nieuwe pak is gruwelijk maar de villains opnieuw. Lizard was al een verkrachting en dit ziet er nou ook niet echt bijzonder uit. Daarnaast drie vijanden heeft al eens niet goed uitgepakt... Lijkt me bijzonder, trailer duurt wel te lang. [yt]d2toiMRwecI[/yt]
Ha, dik. Raak nu al in de war tussen Cersei en Eva Green. Oh, Gal Gadot als Wonder Woman , wel dun sprietje ervoor.
Zin in de film, maar ben een beetje huiverig voor de recensies. Trailers van 300 waren toch een stuk beter en de acteurs en actrices in de gehele film erg goed. Hoop overigens ook niet dat ze de film weer zo'n monsterlijke klank gaan geven zoals in 300, met die enorme reus of die vette gast die die generaal van Xerxes onthoofde in 300. Ik weet in elk geval wel hoe deze film afloopt, boek over de geschiedenis gelezen, dus kan heel heel erg epic worden.
Nieuwe The Hobbit ook alweer in zicht, jammer genoeg moet ik wachten op de bluray. Kom niet vaak in de bios. Dit is echt de film waar ik het meeste naar uit kijk. Heb het ergens anders ook geplaatst, kreeg veel negatieve reacties wat ik totaal niet begrijp, dan ben je gewoon super blind. [yt]_Da3EgZUA0Y[/yt] [yt]wekmV8W0bik[/yt]
The Wolverine Ik durf het bijna niet te zeggen maar... ik zag de twist niet aankomen Al met al vond ik het dan ook best oké voor een actiefilm. Klein 7tje :b:
Iedereen praat over die gare spider-man crap. Maar Wonderwijf is gewoon gecast voor Superman x Batman
Wat is er zo slecht aan? Ik weer nauwelijks wat van die man, dus ga het kijken als een gewone film met een biografisch tintje.
Omdat het totaal niet klopt en het typisch een Hollywood tintje heeft waar er altijd een "held" moet zijn.
Dat had ik al begrepen toen de eerste trailer uit kwam, vandaar de reactie in mijn eerste post. 23 minuten volgehouden, saaaaaaaai.