1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Gravity was helemaal geen toffe film. Pure schijt die je alleen zou kunnen waarderen door de mooie beelden. Die oscars waren dan ook vooral voor de mooiigheid van de film.

Ik heb net zelf The Dreamers gezien, en ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Wel een hele mooie film qua stijl maar het pakte me minder als ik verwacht had. Al is het zeker niet slecht te noemen.

7/10

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Jup je hebt me overtuigd! Pure schijt inderdaad...

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Gravity is dan ook een film die je gewoon in de bios moet zien. Thuis kijken doet die film geen eer aan.

En 12 YAS drie oscars teveel? Ik vond het wel een goede film met een aangrijpend verhaal en goede acteerprestaties van de hoofdrolspeler en Fassbender. Plus "maatschappelijk belang" etc etc.

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Die Oscars zijn inderdaad niet geheel verdiend in mijn ogen. Ik vond Fassbender beter spelen en de Oscar meer verdienen in 12YAS dan die Leto in Dallas Buyers Club, maar het zijn nou eenmaal rollen die meer 'betekenen' die meer geneigd zijn de Oscar te vangen. Ook vond ik zeker Lupita N'Yongo niet de beste actrice. Ze kreeg laatst ook al titel 'mooiste vrouw' van een of ander tijdschrift. Allemaal populistische onzin van die Amerikaanse bende daar om een beetje in goed daglicht te staan. Je gaat mij natuurlijk niet vertellen dat zij mooier is dan Jessica Alba, Doutzen Kroes, etc. etc. :+.

Los van dit: Laatste film die ik gezien heb was The Last Samurai op Blu-Ray. Ik vind het een geweldige film en het valt me op hoe ik Cruise toen een stuk beter vond dan tegenwoordig. Oblivion vond ik 'm erg saai en voorspelbaar acteren, maar hier toont ie echt nog emotie waar ik van onder de indruk ben. Kan ook liggen aan de geweldige setting en het verhaal over de Japanse cultuur, maar goed.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oscar voor Lupita was inderdaad lachwekkend.

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Sandra Bullock met een van de slechtste acteerprestaties sinds mensenheugenis, een verhaal dat nergens over gaat, cliché op cliché, een ontzettend cheezy einde. Er was maar één goed ding aan die film aan dat was de CGI.

Nu overtuigd?

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ik vond hem tof :) Oscarwaardig nee, maar heb me er goed mee vermaakt.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]XfNiC9iKM0Q[/yt]

9. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ben benieuwd of er CGI in de film komt of niet.

Zal wel echt lijp zijn als het niet zo was :D

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, waren dat juist niet de dingen waar de film oscars voor heeft gekregen, CGI gerelateerde punten?

En oscars / awards zeggen verder ook niet altijd alles, net als (IMDB) ratings etc. Blijft toch altijd een persoonlijk iets of je een film (of serie) goed vindt of niet.

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bro's before ho's gekeken. Romantische komedie met een New Kids sausje. Leuk.

Laatst bewerkt: 21 mei 2014
  12. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    The Lego Movie (2014) (sinds gisteren 1080p 5.1 "verkrijgbaar")

Leuke film, knap gemaakt en de humor is top :).

8

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, maar ik vind de kwaliteit nog erg tegenvallen eerlijk gezegd. Hij ziet er zo 'donker' uit op de een of andere manier.

14. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Hm, geen last van gehad. Vond hem vrij kleurrijk.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    World War Z

Tempootje lag wel erg hoor hoor eerste kwartiertje... En dat terwijl ik veel zombie films onwijs kut vind (ja wist niet serieus dat dit een zombie film was haha). Het is dat ik hem niet alleen keek anders had ik hem gestopt. Maar toch nog best nice met goede spannende momenten! Klein 7'tje.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Boek is beter, van World War Z, imo.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond het vooral kut dat er zo weinig bloed in zat? Niet dat ik van bloederige films hou, maar een zombie film? Was meer een actiefilm met wat gare monsters IMO.

En vond hem verder erg matig... suf gespeeld, niet spannend. Echt heel erg meh eigenlijk. En dan had ik nog wel de "Unrated Cut" ofzo gekocht. :emo:

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Wat is dat, films kopen? :+

batman vs superman heet nu batman vs superman: dawn of justice btw. Voor mij hadden ze de subtitel mogen laten. Kutsubtitel ook nog. Wat een nieuws erover de laatste tijd. En dat terwijl ie pas in 2016 uitkomt 8)
    en batman als eerste naam voor een supermansequel??

Laatst bewerkt: 21 mei 2014
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dawn of justice,.. Dat we allemaal niet vergeten dat ze zsm naar een Justice League film toe willen

En dan starten met een Dark Knight returns ripoff.. Iemand daar snapt t echt niet, doe gewoon zo'n cyclus als Marvel doet

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Doen ze toch?

Deel Deze Pagina