Wreck It Ralph was baas . Ik zal deze vast weer kijken met m'n vriendin, net als iedere andere animatie film
Pacific rim in 3D gekeken. Verhaal is misschien wat minder, maar de actie is gewoon tof. 3D effecten waren ook wel aardig. Een Transformers en Godzilla kruising.
Ik ben gisteren naar Bad Neighbours geweest, echt een aanrader! Heel de zaal lag regelmatig dubbel van het lachen.
Dan zullen ze voor avengers wel weg laten dat het de kinderen van Magneto zijn ? Gebruiken ze vast de magic origin van Scarlet Witch
X-MEN : Days of Future Past Wat een film. Heerlijk! Heeft eigenlijk alles wat ik van zo'n film had verwacht. Tuurlijk zijn sommige elementen een beetje ver gezocht ... maar dan nog Spoiler De manier waarop de mutanten in de toekomst om zeep geholpen worden is best grof. Colossus die de eerste keer z'n arm verliest en de tweede keer in tweeën word getrokken. Storm die doorboort word. Sunspot die eerst bevroren word en daarna z'n arm verliest en tevens doorboort word. Verbaasde me dat deze film voor 12 jaar en ouder was O. En Sabah Nur anyone? Nu is deze Apocalypse wel wat kleiner ... maar betwijfel of hij dat zal blijven. Overigens kan ik niet wachten op de volgende X-MEN film. Heel benieuwd. Hopelijk zit er toch een gedeelte van de oude cast in Zeker na dit einde... 9/10
Nee die blijft niet zo Spoiler het is een jonge Apocalpyse. Het is iig niet die we in de volgende film gaan zien
Ook de nieuwe X-Men gezien, gisterenavond geweest. Erg gaaf. + Michael Fassbender's Magneto + Michael Fassbender's Magneto + Michael Fassbender's Magneto + Michael Fassbender's Magneto Echt heel baas! Verder een prima verhaal, gebeurt van alles, actie en dialogen, diverse tijdlijnen, veel mutanten, gewoon fijn.
Godzilla gezien in de bios.... Was dat het? Serieus al die hype voor dit? Spoiler Om te beginnen vond ik de MUTO's absoluut niet passen in de film. Ik vond ze echt heel sci-fi overkomen. Vond hun design gewoon echt niet hier passen. Verder hebben we hier een standaard liefdesverhaal, wat we nou allemaal echt wel kennen en helaas gewoonweg te weinig en korte action scenes. Zit er gewoon serieus een scene in dat je een soort deur ziet sluiten terwijl Godzilla het opneemt tegen een MUTO, krijgen we de battle te zien? Welnee! Hoe de fuck noemen ze dit ook een Godzilla film wanneer je in deze twee uur durende film hem hooguit 30 minuten ziet? Godzilla? More like Human story: Also starring Godzilla. Teveel scenes van mensen en hoe zij dingen doen die NIET boeiend zijn....te weing toffe action. Enneh....protector of the humans? Klopt dit met hoe Godzilla origineel is? (Gojira), heb de film zelf nog niet gezien, maar ik begreep dat mensen daar gewoon in de fik worden gezet door Godzilla. Gemiste kans.....vind ik. Oh en... Spoiler Dat Cranston al zo gauw het loodje legde.....da fuck?
Ja dat klopt voor zover ik weet. Voor de rest deel ik deze mening al vond ik de actionscenes met godzilla wel echt vet