Maar kijk je dan wel docu's etc? Ik vind jouw ervaring bij films maar 'saai' klinken elke keer alleen maar glimlachen van een film. Er kan zoveel meer namelijk.
http://www.imdb.com/title/tt1631867/?ref_=nv_sr_1 8.3 na 600 votes, dat begint niet goed. Meestal ligt een goede film toch vaak eerst wel een punt hoger.
Had je verwacht dat die goed ging worden dan? Is gewoon een standaard actiefilm van een 7 ofzo. Met wat plotholes.
Desondanks morgen wel heen denk ik. Ik mag Tom Cruise best wel graag zien spelen, alleen in The Last Samurai vond ik hem echt superkut, zeker vergeleken met Watanabe die op hem gewoon mijlenver voorlicht qua acteerprestaties.
Edge of Tommorrow gezien in de bios. Helaas 3D, want dat stelt zoals gewoonlijk geen reet voor. Zoals gewaarschuwd een standaard actie film. Aantal pluspunten: Spoiler ++ Ser Dontos uit GOT. ++ Blunt! Paar keer ''dezelfde'' shot. ++ Visueel echt een lust voor het oog, op veel momenten. ++ Parijs! ++ Strand waar ze eerst vechten is ook echt top gedaan! ++ Bill Paxton eindelijk weer eens in een film gezien. Paar minpunten: Spoiler -- Geluid nogal kut. Voelde erg leeg aan. -- Tom Cruise nog iets minder dan in Oblivion. Blunt was de betere van de twee. -- Verhaal te groots in de film, maar te onduidelijk voor de kijker dan. Dit maakt het voor de kijker nogal standaard met veel vragen. Jammer dat dit soort dingen niet veel verder uitgelegd worden. Had zo een half uur bij gemoeten. -- Te kort dus inderdaad! 7/10.
De nieuwe X-men in 3D of 2D ? 3D is leuk en aardig. Maar bij 8 van de 10 films biedt het geen echte meerwaarde. Zie online dat de zalen voor 3D vanavond al bomvol zitten. Dus overweeg misschien om naar de 2D versie te gaan.
Ben zelf in 3D geweest, maar kan me er eigenlijk niets meer van herinneren... misschien ook wel omdat we er al aan gewend zijn? Waren wel een paar coole 3D stukjes met Magneto.
Ik snap alleen echt geen reet meer van de continuiteit met de vorige films in het achterhoofd: Spoiler Volgens Fassbinder is Angel dood. Alleen zien we Angel gewoon in de, volgens mij, derde X-men film in een tijd waarin iedereen dus veel ouder is?! Dit is maar een dingetje, maar ik zag een paar van die momenten die volgens mij helemaal niet kloppen.
The Lego Movie Everything is awesome! Super tof gemaakt, geniale humor (Batman ) en een geinig verhaal. Spoiler
X-men: Days of future past Spoiler Super goede film. Fassbender is goed, het verhaal klopt ook, al is het praktisch een reboot van de serie net zoals met deed bij star-trek. Snapte alleen echt niet het after-crdit filmpje, sloeg kant noch wal.