The Rover gezien vanavond. Sterke film met goede prestaties van acteurs die hele verschillende rollen speelden in hun carrières. De suspense was erg aanwezig en het voelde allemaal heel realistisch aan. Het ietwat absurde plot zorgde desondanks, mede door de setting, toch voor een geloofwaardige film. Aanradertje!
Absurd is toch wel hetgeen wat het meest in mij opkomt. Misschien is het de Zuid Koreaanse stijl wat mij niet echt ligt, ik had iig best moeite met sommige scenes. Het einde was dan ook echt behoorlijk over de top in ieder geval.
IGN's Transformers review http://www.ign.com/articles/2014/06/24/transformers-age-of-extinction-review Ze vinden de film veel te lang duren, 165 minuten. Lockdown is meest bad-ass villain tot nu toe en ze vinden zijn ship ook gaaf. ILM's special effects zijn zeer indrukwekkend. Slap verhaal van de mensen, Transformers take the center stage (mooi zo) en is eigenlijk echt gemaakt voor de fans.
Haha ja eigenlijk wel inderdaad he. Oh en zoals verwacht voegt dat grietje echt niets toe. Behalve dat ze eyecandy is dan.
Grootste minpunt van de film is uiteraard dat Markie Mark een dochter heeft en die ook nog eens een liefde vindt.. Had het puur met hem gehouden ipv die standaard bullshit.
Yep, ben ik het helemaal mee eens. Maar denk toch dat vele kijkers nog altijd op zulke onzin zitten te wachten. Weet nog niet of ik deze in de bios ga kijken, weer dat gore tyfus onnodige 3D wat niets toevoegt ook. Ga ik liever naar The Raid 2 denk ik, hell no dat die 3D zal zijn. Oh shit...en Dawn of the Planet of the Apes ook nog.