Vind het wel grappig hoe in die films (of bijna alle Michael Bay films) altijd de chicks hetzelfde eruitzien qua make up, belichting etc. Ook altijd die "mid west look" Alsof het altijd 30 graden is dat ze net wat zweten maar net niet teveel.
Euroscoop geopend in Maastricht met iedere dinsdag een 'dinsdag filmdag', oftewel: 5 euries voor een filmkaartje. Goeien handel dus. Echter, de films die draaien vanavond ken ik niet echt. Een aantal lijken wel oké, maar wellicht weten jullie meer. Maleficent, Transcendence, 22 Jump Street en Bad Neighbours. Ik ga samen met m'n vriendin en die is niet echt van de actie/sci-fi shit. Maar als Maleficent en/of Transcendence écht goed zijn, krijg ik d'r wel mee. Dus.. welke film van die 4 is tof?
Die zuignap van de onderste foto was het ergst. Kan me nog een shot herinneren dat je haar 4 seconde in slow-motion zag met allemaal ontploffingen achter d'r. Zonder twijfel een van de slechtste shots ooit gemaakt.
Haha nu je het zegt. Maar ja ach..het is geen straf en sodeju..die Megan blijft daar toch echt wel fiiiiiine zeg.
Of die slow mo wanneer ze uit die auto stapt. Weet niet maar bij Transformers films vind ik het eigenlijk wel prima. Het is zo overdreven dat het gelijk ook awesome is. En dat heb ik niet bij andere films hehe. Hmm misschien vanavond maar weer eens deel 3 kijken.
Ze moeten Transformers een "James Bond reboot" geven. Dus niet die zoete shit die het nu is. Maar lekker gewelddadig, gritty en rauw. Geen vage cgi gevechten, maar probeer het es een beetje echt te laten lijken. Dan ga ik weer een TF film zien. Die zoete shit die het nu is kan me echt niet boeien. Het glazuur springt me spontaan van de tanden.
Transcendence is slaapverwekkend zover ik de reacties heb gezien. Zelf 21 Jump Street gezien? 22 nog niet gezien, WK gooit overal roet door het eten haha. Maar van wat ik heb vernomen net zo (of zelfs iets beter) dan 21. Bad Neighbours ook nog niet gezien, maar is volgens mij een standaard Seth Rogen fun film.
Wel cgi natuurlijk. Maar niet zo duidelijk cgi. Laatst stukje gezien waarom films van 20 jaar terug vaak betere special effect hadden dan tegenwoordig. Waarom T2 geloofwaardigere effecten heeft dan een transformeren oid 20 jaar later.
Bombastisch Aerosmith, huilende Liv Tyler, Bruce Willis én Ben Affleck, in slow-motion spinnende spaceshuttles... het was me echt net iets te veel. Man man man.
een film waarin ze liever bruce willis opleiden tot astronaut dan een astronaut leren een boor te bedienen kan ik niet heel serieus nemen los nog van het landen op een asteroide en dan lekker rondcrossen in je batmobile en andere bullshit als je nou Pearl Harbor had gezegd okay, maar Armageddon is gewoon Transformers waar de robots vervangen zijn met Bruce Willis en Ben affleck
Volgens mij komt er binnenkort een Power Ranger film (een echte!) Saban heeft de rechten terug en zou aan de slag gaan met een film
Nou, zo kwam hij wel op me over. Zaten ook wel wat grappige dingen in, maar verder echt té fout. Hm ja dat is ook een manier om het te bekijken. Maar al met al een klassieker dus.
The Island blijf ik nog een van de leukste films vinden. Pearl Harbor heb ik wel gezien maar heb alle nutteloze scenes geskipped en ben gelijk naar de actie gegaan.