Zijn er hier luitjes bekend met https://www.videoland.com/videoland-unlimited ? Is deze aanbieder actueler met het aanbod dan Netflix? vluchtig over de site gekeken, zag niet heel veel recente films.
Dat ook. Maar had minder een connectie met de personages in Once Upon a Time in the West en ik vond Fonda eigenlijk niet super. Met uitzondering van de openingsscène. Daarnaast zorgt Tuco in The Good, the Bad and the Ugly voor een rollercoaster qua gevoelens wat voor mij de film maakt. Beide films zijn geweldig maar als ik een keuze moet maken dan kies ik gelijk voor The Good, the Bad and the Ugly.
Vannacht War Horse gekeken. Was wel even wennen, omdat je de film bekijkt vanuit het verhaal over het paard. Grootste ergenis waren de Duitsers, zoals altijd met Spielberg films. En de hoofdpersoon die het paard temt in het begin van de film. Idiote zoetsappigheid, maar leuk dat Loki en Sherlock er ook nog even in spelen, evenals Davos uit Game of Thrones. Geen geweldige rollen, maar de rollen van Loki en Sherlock waren dan nog het minst zoetsappig, net als die van Davos. Het idiote was dan ook, dat zelfs in de oorlogs scenes er altijd humor was, bij de Fransen, Britten en de Duitsers. Tamelijk irritant, want zo lijkt alles maar een zoetsappig Romantisch meidenverhaal. Niet een film die voor herhaling vatbaar is, tenzij je de volledige band tussen een mens en zijn paard uit eigen ervaring begrijpt. 6/10.
Win Win gezien. Leuke komedie met een tikje drama. Het is geen film waarbij je constant aan het lachen bent.