Ong Bak 1 & 2, maar weet niet of ik het zo goed spel. Schijnt erg goed te zijn, maar zelf geen fans van dit soort films. @ ArtiFiGrave: Bedankt alle drie!
Beetje The Hangover kant op ofzo? Aniston was in deel een geniaal, maar dat slutty begint wel heel herhalend te worden.
Ik heb liever een vervolg op een goede komedie dan weer een random komedie, maar dat is natuurlijk geen garantie dat deel 2 goed zal worden.
Yes, Yes, TF 4 draait hier ook in 2D, morgen in elk geval. Toch maar heen gaan denk ik. Scheelt ook weer 2 euro entree extra.
Zo zeg idd, exact dezelfde scene herhalen is wel triest zeg. Was me niet opgevallen, maar ja....heb de film dan ook maar 1x gezien.
Die honest trailer van The dark knight rises is ook heel goed. Je realiseert je gewoon dat de film echt genoeg gekke shit had en als ik erop terugkijk ook was hij echt niet zo geweldig. Veel mensen, ik ook gingen nogal met de hype mee toen.
Dat doet Honest trailers bij iedere film. Want eigenlijk klopt iedere film niet. Dus zo moet je dan niet gaan kijken.
En toch moet ik TF 4 nog wel even checken, veel popcorn, veel explosies, om de zoveel tijd is zo'n film best wel tof.