Spoiler Ik vond het een ongepast happy ending, misschien ging het ook wat te snel voor me.. het ging in 2 minuten van zich kapot zuipen in een grot naar 'hoera , alles is weer okay, praise jeebus!'
Eens, vond het ook meer als een geheel aanvoelen i.t.t. de eerste helft. Kan me daar ook wel in vinden.
Ah yes! Mijn favo director! Eindelijk een film die lijkt op de Wilbur Smith boekenreeks. Die chariots-scenes!
Diep ;-) Zeker een 2e watch waardig. Het ging juist om de gesprekken onderling en de opbouw en inevitable einde. Ondergewaardeerd en begrijpelijk daar her geen "bioscoop" film is.
Bale is wel echt Bale zeg. Russel Crowe had misschien nog wel Mozes op zijn CV kunnen zetten, is toch alles al geweest.
Wat ik wel geleerd heb bij zulke films (zoals laatst ook bij Noah) dat ik het eigenlijk allemaal niet te serieus moet nemen. Constant zat ik vroeger steeds te denken. Dus mensen geloven dit etc? Gelukkig doe ik dat niet meer. Vind het wel jammer dat Hollywood soms met Bijbelse verhalen niet echt een gedurfde stap durven te nemen. Ze hebben vaak een eigen interpretatie maar echt ver durven ze er niet mee te gaan. Zoals het einde van Noah wat hier laatst besproken is.
Kan iemand mij uitleggen waarom de trailer Sharknado 2: Shark Happens (Ohmijnfuckinggod) op de homepage van IMDB staat naast films als Exodus en Hunger Games deel 3?
Omdat als jij de trailer van sharknado 2 hebt gezien, je snapt dat deze epischheid gewoon niet te beschrijven is! https://www.youtube.com/watch?v=fWY4-u9Ewdc#t=102
Lijkt me echt 10x niks. Laatst Mechashark vs Megashark eens geprobeerd en dat was om te huilen. Zo ontzettend slecht, fout, kansloos en gewoon niet leuk, dat ik er niet naar kon kijken. Big Ass Spider vond ik nog wel geinig, maar die shark dingen trek ik echt niet.